|
کدخبر: 297501

مهندس قرمزها در راه استقلال

هافبک سابق باشگاه پرسپولیس به استقلال لینک شده است. البته آبی پوش شدن پهلوان منوط به توافق جواد نکونام با استقلال است. احسان از جمله بازیکنان مورد علاقه نکونام محسوب می شود.

فوتبال مهندس قرمزها در راه استقلال

آبی ها پایتخت فصل را به شکل تلخی به پایان بردند. ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ و شکست برابر رقیب سنتی در فینال جام حذفی، فصل کابوس واری را برای دوست داران استقلال رقم زد.

یکی از نقاط ضعف استقلال در فصل پیش، به خط میانی این تیم مربوط می‌شد؛ جایی که هافبک های این تیم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. مدیریت باشگاه قصد دارد این پست مهم را با جذب مهره های شاخص و کارآمد تقویت کند. علی لطیفی، پیشکسوت استقلال در این باره به خبرنگار سرویس ورزشی گسترش نیوز گفت: «به عقیده من استقلال به‌جز در یک پست، نیازی به بازیکن جدید دیگر ندارد. تنها نیازمندی استقلال جهت تقویت ترکیب، به پست هافبک پلی میکر یا بازیساز مربوط می‌شود. آرش رضاوند در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت اما سایر هافبک ها، نمایش قابل توجهی نداشتند.»

او با اشاره به دیگر هافبک درخشان استقلال در لیگ بیست و دوم اظهار کرد: «روزبه از دیرباز نیز زمانی که در پست دفاع میانی قرار می‌گرفت، خاصیت خود را از دست می‌داد. من هیچ‌گاه به این بازیکن به‌عنوان یک مدافع وسط باور نداشته و ندارم. در سیستم نوین امروز، اولین فاکتور یک مدافع، سرعت است.»

لطیفی در ادامه تصریح کرد: روزبه در پست اصلی خود بازی کرد و در نقش هافبک شماره شش (هافبک تدافعی) مؤثر ظاهر شد. چشمی اکثر ویژگی‌های یک هافبک تدافعی را دارد ولی در هنگام انتقال به دفاع میانی، قابلیت او نصف می‌شود. روزبه چشمی یکی از بهترین بازیکنان فصل استقلال بود.»

پهلوان-پرسپولیس

شنیده های گسترش نیوز از آن حکایت دارد که هافبک سابق باشگاه پرسپولیس و فعلی فولاد خوزستان در سبد خرید آبی های پایتخت قرار دارد.

البته رخ دادن این اتفاق، منوط به حصول توافق نکونام با استقلالی ها در روزهای آتی است. اگر جواد نکونام سرمربی استقلال شود، آبی پوش شدن احسان پهلوان دور از انتظار نیست؛ زیرا نکونام به همکاری با این بازیکن علاقه دارد و از لحاظ فنی و اخلاقی روی احسان پهلوان حساب ویژه ای باز می کند.

  • ناشناس ارسالی در

    یاخدا‌/b>

  • علی ارسالی در

    نکونام به درد استقلال نمیخوره این همه مر بی

  • Iman ارسالی در

    مگه گوسفنده فقط منتظر باشه قصاب پسندش کن ه نظر خودش اصلا ملاک نیست خخخخ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها