|
کدخبر: 296196

اختصاصی گسترش نیوز؛

سپاهان در آستانه هایجک گزینه استقلال

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان قصد دارد برای فصل جدید، ترکیب فعلی این تیم را به خوبی تقویت کند. یکی از اهداف اصلی نایب قهرمان لیگ بیست و دوم، ستاره سابق باشگاه استقلال است.

ورزش سپاهان در آستانه هایجک گزینه استقلال

سپاهان برای تصاحب جام قهرمانی لیگ بیست و دوم و ربودن کوی سبقت از مدعیان اصلی، اقدام به استخدام یک سرمربی بارزومه و با کیفیت اروپایی کرد. ژوزه مورایس که اتفاقا در لیست باشگاه استقلال نیز قرار داشت، درنهایت سکان هدایت زردهای اصفهانی را برعهده گرفت. این مربی در کارنامه خود سابقه دستیاری مورینیو در چلسی را دارد.

سپاهان در هفته اول مسابقات موفق به شکست مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آزادی شد. یک شروع خوب که هواداران این تیم را به ادامه فصل بسیار امیدوار کرد اما دست آخر دست سپاهانی‌ها از جام دور ماند تا پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

سپاهان یکی از بهترین اسکوادها را در میان تمامی تیم های لیگ در اختیار داشت و این مطلب برکسی پوشیده نیست. از درون دروازه تا نوک خط حمله، مورایس مهره های کارآمدی را در اختیار داشت. البته شاید در برخی پست‌ها ضعف نسبی هم وجود داشت. به باور کارشناسان، وینگر چپ یکی از نقاط ضعف سپاهان در فصل گذشته بود. جایی که مورایس از امید نورافکن در آن قسمت زمین بیشتر استفاده کرد. پست اصلی امید هافبک میانی یا شماره شش است. او در پست دفاع چپ هم توانایی بازی دارد اما مورایس ستاره جوان سپاهان را یک خط جلوتر آورده تا نزدیک به شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده باشد.

حسین-زاده

رونمایی از گزینه جذاب سپاهان

محمدرضا ساکت برای فصل جدید قصد دارد ترکیب فعلی سپاهان را به خوبی تقویت کند. یکی از اهداف اصلی این تیم، ستاره سابق باشگاه استقلال است. امیرحسین حسین‌زاده یکی از گزینه های اصلی سپاهان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی محسوب می شود. حسین زاده پس از درخشش در ترکیب استقلال زیرنظر فرهاد مجیدی و کسب عنوان قهرمانی در لیگ، راهی بلژیک شد. او باشگاه شالروا را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد.

حضور در فوتبال بلژیک برای مهاجم ۲۲ ساله چندان خوش یمن نبود. او پس از پیوستن به این باشگاه، جام جهانی قطر را از دست داد. مهاجم سابق آبی های تهران طی فصل گذشته موفق به ارائه نمایش‌های جالبی با لباس شالروا نشد و دوران ناموفقی را همراه با تیم بلژیکی سپری کرد.

شنیده ها از آن حکایت دارد که امیرحسین برای بازگشت به تیم ملی تا پیش از آغاز رقابت های جام ملت های آسیا، مایل به بازگشت به فوتبال ایران است. سپاهان و استقلال، دو باشگاه خواهان حسین زاده برای فصل جدید به شمار می روند. او بار دیگر مد نظر استقلال قرار گرفته است. استقلال برای جذب مجدد این ستاره باید این بار با رقیب متمولی مثل سپاهان رقابت کند. مذاکرات هردو تیم با باشگاه شارلروا احتمالا به زودی شروع خواهد شد. البته این طور به نظر می رسد که تا به اینجا، سپاهان برای به خدمت گرفتن وینگر جوان شالروا دست بالاتر را دارد.

  • کا ظم ارسالی در

    بر ن هر کسی را خواستند بیارند وقت پا لون عوض میشه جهت دو باشگاه زردک و دوچرخهسوار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها