|
کدخبر: 293394

صحبت های وزیر ورزش درباره شایعه بزرگ

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.

ورزش صحبت های وزیر ورزش درباره شایعه بزرگ

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی، درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش پس از سانحه سقوط بالگرد، گفت: الحمدالله به اذعان اطباء و پزشکانی که در این مدت مزاحم آن‌ها بودم سرعت بهبودی خیلی خوب است، ولی با وجود همه این مسائل باید در نظر داشت ضایعه وارده زیاد، وسیع و قوی بوده است و حادثه سنگینی را پشت سر گذاشتم، با وجود همه این مسائل سرعت بهبودی از آنچه که پزشکان تخمین زده بودند،  الحمدالله بهتر است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی پزشکان این بود که بهبودی ۵ الی ۶ ماه طول بکشد، اما از هفته سوم سرِ کار رفتم، تصریح کرد: پس از اینکه ۱۱ روز بیمارستان بودم  به منزل منتقل شدم؛ زمانیکه خودم را پیدا کردم گفتم باید سرِ کار بروم.

وزیر ورزش و جوانان، گفت: روزی ۴،۵ و ۶ ساعت هم سرِ کار بودم در همان دوران به ۱۲ ساعت کار در روز هم رسیدم و چنین رکوردی را هم به ثبت رساندم. به لطف خدا شرایط جسمی، فکری و ذهنی‌ام خوب است ولی با این وجود، تاب‌آوری سخت است، روحیه خستگی ناپذیرمان را تقویت می‌کنیم تا انشاالله در کار کم نیاوریم.

منبع: فارس

ارسال نظر