|
کدخبر: 292299

ساپینتو آب پاکی را روی دست استقلالی ها ریخت!

تمرین روز گذشته تیم استقلال تحت تدابیر امنیتی و البته در حضور طرفداران این تیم بیرون از کمپ حجازی برگزار شد.

ورزش ساپینتو آب پاکی را روی دست استقلالی ها ریخت!

آبی پوشان استقلال عصر دیروز یکی از مهمترین جلسات تمرینی خود را برای دیدار دربی پشت سر گذاشتند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو آخرین جلسه تمرین تاکتیکی مهم پیش از دیدار با دربی شان را از عصر دیروز برگزار کردند تا امروز با مرور برنامه های روز گذشته در شرایطی سبک‌تر خودشان را آماده دیدار مقابل پرسپولیس کنند.

اتفاق مهم در شروع تمرین روز گذشته استقلال نکته‌ای بود که سرمربی این تیم به اعضای تیم اش گوشزد کرد. یکی از مهم‌ترین و شاید کلیدی ترین جملات سرمربی استقلال در رابطه با موضوع حذف این تیم از آسیا بود.

بازیکنان آبی پوش که همچنان در فضای خاکستری بین حذف یا حضور در رقابت های فصل بعد آسیا باقی مانده اند با جمله مهمی از سوی سرمربی شان مواجه شدند. ریکاردو ساپینتو که بازیکنانش را به داشتن تمرکز و توجه به دربی تشویق می کرد از آنها خواست دیگر به آسیا فکر نکنند و تمام تمرکز خود را روی بازی حساس مقابل پرسپولیس قرار بدهند. او در روزهای اخیر متوجه شده بود که آنها همچنان به موضوع بودن یا نبودن در رقابتهای فصل آینده آسیا فکر می کنند و مشخص کرد که دوست ندارد هیچ اتفاقی ذهن بازیکنانش را مشغول کند.

ساپینتو به شاگردانش گفت هر آنچه در پایان این فصل برای آن‌ها رقم خواهد خورد در همین بازی – دربی - وجود دارد. به همین خاطر باید با تمام توان و انرژی خودشان را مهیای حضور در مصاف برابر پرسپولیس کنند. بازیکنان تیم هم باتوجه به این صحبت‌های سرمربی شان حرفهایش را تایید کردند و تمرین روز گذشته استقلال تحت تدابیر امنیتی بدون حضور دوربین ها برگزار شد.

دیدار دربی برگشت تیم های استقلال و پرسپولیس فردا یکشنبه سوم اردیبهشت از ساعت ۱۶ در استادیوم آزادی برگزار می شود.

منبع: خبر ورزشی
  • پرس پولی لیس ارسالی در

    اشتباه ساپینتو باید میگفت تمام تمر کزشون را روی داور بزارن

  • ناشناس ارسالی در

    من از ساپینتو بدم میاد

  • هوالحق ارسالی در

    الله اکبر می دانید یعنی چی؟ به اذان قسم سوت های مغرضانه نبود استقلال با ۳ گل اخت لاف برنده است برای من استقلال ۳ هفته مان ده قهرمان لیگ برتر است به این اذان به ای ن الله قسم می دهم خوار و ذلیل شوید الله ذلیلتان کند افشاریان و تیم محبوبت را ای الله به این لحظه ی ملکوتی قسمت می دهم خی لی زود محو و نابودشان کن الله

  • ناشناس ارسالی در

    خداروشکر ،استقلال باخت خوبی جلوی تیم قرم ز پایتخت داشت به لحاظ اینکه، استقلال با همه کمکهای فدراسیون نتوانست از پس قرمز پ وشان بر بیاید و دیدیم که چگونه.....

ارسال نظر