|
کدخبر: 289354 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس؛

آقای الهامی ساکت شو! / پرسپولیس قهرمان می‌شود

بهروز سلطانی؛ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز شانس اصلی قهرمانی است. به نظر من این تیم در پایان فصل جام را تصاحب می‌کند. از هواداران می‌خواهم که امید خود را از دست نداده و تا لحظه آخر پشتیبان تیم خود باشند. سپاهان هم بالاخره امتیاز از دست خواهد داد.

ورزش آقای الهامی ساکت شو! / پرسپولیس قهرمان می‌شود

حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر، میان پرسپولیس و سپاهان برگزار شد. قرمزهای پایتخت پس از کسب ۳ امتیاز شیرین مقابل تراکتور، با روحیه‌ای مطلوب برابر سپاهان قرار گرفتند.

این بازی با برتری نسبی شاگردان ژوزه مورایس همراه بود. اخراج لئاندرو پریرا در لحظات پایانی نیمه اول، کار را برای پرسپولیس بسیار سخت کرد. سرخ‌پوشان باید یک‌نیمه را ده‌نفره بازی می‌کردند. مقاومت پرسپولیس در دقیقه ۹۴ شکسته شد و به این ترتیب سومین باخت قرمزها در این فصل رقم خورد.

محمد کریمی پاس شهریار مغانلو را به زیبایی وارد دروازه بیرانوند کرد تا ۳ امتیاز مهم بازی به حساب سپاهانی‌ها واریز شود. پس‌ از این شکست خانگی، فاصله امتیازی پرسپولیس با صدر جدول به ۴ امتیاز رسید و امیدهای قهرمانی یحیی گل محمدی کمی کمرنگ شد.

مصدومیت شدید مرتضی پورعلی گنجی از ناحیه سر در نیمه اول، ازجمله اتفاقات قابل‌ذکر بازی محسوب می‌شود. گسترش نیوز برای بررسی عملکرد پرسپولیس در تقابل با سپاهان و همچنین درباره وضعیت تیم ملی، گفت‌وگویی با بهروز سلطانی، پیشکسوت قرمزهای تهرانی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

بهروز-سلطانی

بی‌احتیاطی پریرا برای پرسپولیس گران تمام شد

بهروز سلطانی درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس برخلاف بازی قبلی در تبریز، عملکرد بسیار خوبی داشت. در بازی با تراکتور ما شاهد یک فوتبال بی‌حساب‌وکتاب از پرسپولیس بودیم. دروازه بان ما نمره بیست گرفت و روز خوبی را سپری کرد. مدافعان هم نمایش خوبی داشتند و باوجود تحمل فشار زیاد، خوب کار کردند. مصدومیت پورعلی گنجی و غیبت گولسیانی، وضعیت دشواری را ایجاد کرده بود.

او در خصوص اخراج پریرا در نیمه نخست بازی بیان کرد: او عملکرد ضعیفی در این بازی داشت و به‌عنوان یک فوروارد، کمکی به خط حمله پرسپولیس نکرد. بازیکن باتجربه‌ای مثل او نباید مرتکب چنین اشتباهی شود. بی‌احتیاطی پریرا برای پرسپولیس گران تمام شد و با ده‌نفره شدن تیم، فشار زیادی روی مدافعان وارد شد.

سلطانی ادامه داد: فصل در حال تمام است ولی ضعف خط میانی پرسپولیس کماکان ادامه دارد. هافبک‌ها به‌وضوح ضعیف هستند و خط دفاعی را پوشش نمی‌دهند. آن‌ها در تغذیه مهاجمان هم ایرادات مشخصی دارند که صحبت درباره آن تکرار واضحات است.

وی افزود: انتقادات من و امثال از سر دلسوزی است و جهت بهبود وضعیت فعلی مطرح می‌شود. نباید از این نقدهای سازنده برداشت دیگری شود. من و سایر پیشکسوتان عاشق پرسپولیس هستیم و فقط صلاح این تیم را در نظر می‌گیریم.

وحید-امیری

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با فرم خوب امیری در هفته های اخیر مطرح کرد: وحید امیری در این بازی به‌واقع عملکرد خوبی داشت و در چند صحنه حرکات بسیار خوبی انجام داد. وحید به خاطر تجربه بالایی که دارد، در زمان مناسب به فاز هجومی پرسپولیس کمک می‌کند. البته چند مهره ما در بازی با سپاهان، به‌نوعی تنبلی کرده و پویایی و جنگندگی همیشگی را نداشتند.

او در مورد اخراج پریرا در نیمه اول به گسترش نیوز گفت: اخراج او در روند بازی تأثیر بسیاری گذاشت و مانع از کسب امتیاز شد. در صورت عدم اخراج این بازیکن، سپاهان شانس برد در آزادی را نداشت. پرسپولیس درمجموع مستحق باخت نبود و اتفاقات فوتبالی به سود ما رخ نداد. کمترین استحقاق پرسپولیس در این بازی تساوی بود.

این تیم قهرمان می شود

بازیکن پیشین پرسپولیس در ارتباط با کم شدن شانس قهرمانی این تیم پس‌ از این شکست اظهار کرد: پرسپولیس هنوز شانس اصلی قهرمانی است. به نظر من این تیم در پایان فصل جام را تصاحب می‌کند. از هواداران می‌خواهم که امید خود را از دست نداده و تا لحظه آخر پشتیبان تیم خود باشند. سپاهان هم بالاخره امتیاز از دست خواهد داد و شانس بازگشت به صدر جدول وجود دارد.

او در ادامه خاطرنشان کرد: تعویض‌های کادر فنی در این بازی کمی عجیب و دور از انتظار بود. به تصمیمات سرمربی احترام می‌گذارم ولی برخی تعویض‌ها منطقی و درست نبودند. باوجود این شکست و تمام نقدها، امید من برای قهرمانی این تیم زیاد است.

ساکت-الهامی

ملی پوش اسبق در خصوص اظهار نظر ساکت الهامی درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: این نوع اظهارنظرها در سطح یک مربی لیگ برتری نیست. آقای الهامی شما دو تا عکس با شورت ورزشی ندارید! آقایانی مثل قلعه‌نویی و گل محمدی برای فوتبال این مملکت کلی زحمت کشیدند. آقای ساکت به اسمت رجوع کن و ساکت شو! کارشناسان باید در مورد خوب یا بد بودن شما نظر بدهند.

او در ارتباط با جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی گفت: من همانند گذشته با مربی داخلی مخالف هستم. هدایت تیم ملی توسط مربی ایرانی، ایجاد حاشیه می‌کند. این موضوع به تجربه ثابت شده و جای بحث هم ندارد. حالا باید دید که این تصمیم فدراسیون چه پیامدهایی خواهد داشت. نظر مساعد من همیشه روی مربی خارجی بوده و هنوز هم همین‌طور است.

بهروز سلطانی در پایان اضافه کرد: ما پیشکسوتان همیشه نظرات و انتقادات سازنده را مطرح می‌کنیم و قصد دشمنی با هیچ‌کسی را نداریم. متأسفانه در روزهای اخیر حرف‌وحدیث‌هایی علیه دوست خوبم، رحیم یوسفی به خاطر انتقادهایش پیش آمد. آقای یوسفی از پیشکسوت خوب این باشگاه به شمار می‌رود و حرف‌های ایشان از سر دلسوزی است. پرسپولیس تنها تیمی است که پیشکسوتان آن کاملاً حامی باشگاه هستند.

  • ناشناس ارسالی در

    الهامی بی شخصیت ترین فرد شاغل در لیگ برت رمی باشد این بی شخصیت جلوی دوربین صدا و سیماحرفهای رکیک و۱۸ + میزند و متاسفانه م سئولین برخوردی بااین دلقک نمی کنند.

  • ح ب ارسالی در

    بعضی پیشکسوتان جز تخریب روحیه کار مثبت د یگری بلد نیستند

  • هوالحق ارسالی در

    به اباالفضل العباس ع قسم می خورم به شراف ت و بزرگواری امام حسین ع قسم می خورم به ذات الله قسم می خورم پرسپولیس این فصل هی چ جامی نمی برد از سال ۹۲ تا کنون چند تا جام حرام برده؟؟؟؟؟؟؟؟

    • علی ارسالی در

      انشاالله به کوری مخالفان پرسپولیس جام بگ یره تا افرادی مثل شما عقده کش شوید

    • هادی ارسالی در

      این قدر قسم نخور ....هرتیم قهرمان بشه به تو **هم نمیرسه

    • ناشناس ارسالی در

      بپا شیرت خشک نشه

    • ناشناس ارسالی در

      حضرت عباس تو کمرت بزنه که کمتر دروغ بگی

    • سید ارسالی در

      الهی به بزرگی خودت این قسم های دروغ رو بزن به کمر این شخص

    • حسین ارسالی در

      آقای هوالحق ؟؟؟؟ خجالت بکش انقد قسم دروغ میخوری !!! آدم بایدربیمار باشه انقد از سر کینه نفرت عداوت ودشمنی حرف بزنه اسم ا ءمه اطهار رو باقسم دروغ نیار خدارو خوش ن میاد تهمت زدن نشان ازبی ایمانی به خدا اس ت در دادگاه الهی رسوا شدن یعنی گناه کبیر ه مرتکب شدن

    • سعید ارسالی در

      چرا قسم الکی و نا آگاهانه میخوری . نسبت به چیزی که اگاهی نداری قسم نخور حداقلش.< br /> از کجا مطمئنی جام حروم برده ؟ اگه قرار رو حرف اینو و اون خوب و بد و حلال و حروم رو مشخص کنی که دیگه همه حروم خور ه ستن چون پشت همه حرف درست میکنن از پنج قه رمانی پرسپولیس با اون بازیهای درخشان و ا ختلاف امتیاز زیاد بنظرت حروم بوده ؟
      من فقط با این قسمت حرفت موافقم نه تنه ا امسال بلکه سال بعد هم پرسپولیس تو لیگ قهرمانی نمیاره البته با این نوع بازی بی انگیزه و غیرشجاعانه.

    • آرش کمانگیر ارسالی در

      بهتره دردهنتوببندی شماهم ازین جامها ممی بردیدعرضشونداشتیدلیاقتشونداشتید۵سال متوا لی قهرمانی شانسی نییت اما یکبارچراشانسیه امل

    • ناشناس ارسالی در

      غلط میکنی خفه شو عستقلالیای سطل اشغالی

    • ناشناس ارسالی در

      الله بزنه توکمرت آشغال کثیف چراالکی قسم میخوری

    • شهریار ارسالی در

      به همونای که قسم خوردی و به کوری چشم هرچ ی ششتقلالی و سپاهانی قهرمان میشیم به امی د حق تعالی و زور بچه هاااا

    • ناشناس ارسالی در

      تو چرا داری میسوزی جام حرام اونیکه مجیدی با کسر امتیاز از گلگهر و ۷تا پنالتی هدی ه پارسال گرفت

  • محسن ارسالی در

    سلطانی ساکت بمونی نمیگن لالی. همین الان ک فدراسیون تصمیم درست گرفت مربی داخلی گر فت حاشیه درست نکن بشین سر جات فقط نظاره گر باش. آخه تو چی تو سرت است که نظر میدی . وقتی پیشکسوتان که بین مردم جایگاهی دار ن مث خداداد عزیزی . درخشان . و بقیه میگن انتخاب مربی داخلی درست است یکی مثل تو ا ز آخر صف که نباید حرف بزنه

  • ناشناس ارسالی در

    ی جوری میگی زحمت کشیدن کنار موفتی کار کردن
    پولشو گرفته ؟

  • Yusef ارسالی در

    آقای سلطانی مفت خورتوخودت هم بایدساکت شو ی و حرف اضافی نزن

  • یوسف ارسالی در

    آقای سلطانی هروقت تونستی ازمواجب خوردن دست بکشی اونوقت بیاچرت وپرت بگو

  • سرخ کابوس ابی ارسالی در

    اگر یوسفی از سر دلسوزی هم حرف زده باشه د ر این وقت حساس دوستی خاله خرسست منتها ما به تفکر مربی ایرانی باختیم ما ارنج ونحو ه بازیمون برای گرفتن حداقل امتیاز بود ، اگر خط میانی خلاق نیست چرا باید ژاوی ایر ان سروش رفیعی را همیشه باید رو نیمکت ببی نی هدف یحیی از خرید سروش معلوم نیست اون در سپاهان یار ثابت بود وکولاک میکرد هم ن زاشت در سپاهان بدرخشه هم توپرسپولیس در ا وج آمادگی وتکنک وپختگی باید بسوزد .آره م ا در بازیا در نیمه مربیا به مربیای بادان ش وشجاع خارجی کلا باختیم البته این در ذا ت مربیان ایرانیه خواهید دید در تیم ملی ق لعه نوئی هم بخاطر این ترس نتیجه نخواهد گ رفت وحتما اخراج خواهد شد چه خوبه نحوه تر قی والیبالمان را سر لوحه قر میدادیم یه م دیر خوب از والیبالی که ۵ آسیا آرزوش بود به ۵ دنیا در ۱۰ سال وبا استفاده از مربیا ی با سبک وطراز اول استفاده کرد وموفق شد مربی ایرانی باید سالها از نظر فکری روش ک ار بشه که با دانش روز وبدون ترس مربیگری کنه مراکش هم اینگونه بود اون مربی داخلی وقتی دانش روز را با شجاعت وبازیکنای خوبش تلفیق کرد نفس همه خوبای دنیا را برید.

  • Red ارسالی در

    به امید خدا پرسپولیس قهرمان خواهد شد ❤❤❤ ❤❤❤

  • لنگ سوراخ ارسالی در

    پیروزی امسال چهارم هم نمیشه چون بابا مسع ود نداره جام حرومی بیاره

  • محمد ارسالی در

    ساکت!! الهامی کثیف توی آشغال که اسمت روت ه سکوت کن دمت ببتد..

  • رضا ارسالی در

    اگه فوتبالی میباختیم هیچ مشکلی نبود،،تیم های بزرگ هم میبازند،،ولی بخاطر یک احمق ل ئوناردو الکی ببازی خیلی زور داره،یه جفت ک انداخت و تیم رو به فنا داد والا اگه تن لشش تو زمین بود سپاهان بی محابا نمیتونس حمله کنه

  • ناشناس ارسالی در

    ای ***

  • ایران پارسی ارسالی در

    پرسپولیس یادت نره سپاهان سرورته.گل اولم ونم سالم بود آفساید گرفتن

  • دی جی ارسالی در

    واقعا عالی حرف زدید بازی سپاهان کلا وسط زمین دست تیم سپاهان بود کمال نتونست یک توپ رد کنه اما یحیی با وجودسروش رفیعی باز هم تعویض نکردوهمچنان روی بازی کمال پافشاری کرد تا باخت چرا سروش رو داخل نمیاری چه بازی بدی انجام داده یا سیامک نعمتی چرا نمیاری داخل وقتی سنگ تمام میزارن

  • مرتضی قاسمی ارسالی در

    آره درست میگی فعلن که سومین پس تو خفه شو فعلن بشین سر جات

  • حمید،ب ارسالی در

    آقای سلطانی بی افتخار،،شما با سپاهان سرگ رم همدیگه بشین ولی تاج سرتون قهرمان میشه ،،،آخه تو چی سرت میشه که حرف میزنی،،سسسس س

  • محمد حبیبی ارسالی در

    آقای سلطانی هفته گذشته شما نبودی گفتی امیری باید از فوتبال خداحافظی کنه پرسپولیس تا شما پیشکسوتان هستید نیاز به دشمن نداره

  • مجتبی ارسالی در

    امسال خداراشکرهمه عوامل برای قهرمانی تیم. محبوب ماپرسپولیس تلاش کردند
    قهرمانی تیم مادرلیگ ازهمان بازی بامس واون پنالتی مسجل شد
    جام حذفی راهم تاخداددادراداریم باکی نیست
    ازقهرمانی خوشحالیم
    ولی بی شرف نیسیم واقعیت فوتبال ایران راقبول داریم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها