|
کدخبر: 287946 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با بازیکن باشگاه استقلال ملاثانی؛

انتقاد ستاره آبی‌ها از مسئولان / استقلال حال خوبی ندارد

علی حمودی؛ مدافع استقلال ملاثانی بیان کرد: بازیکنان تیم پیش از شروع بازی به خاطر مشکلات موجود، مایل به حضور در زمین نبودند. شرایط واقعا سختی حاکم شده بود و من شخصا تصور نمی‌کردم که بازی برگزار شود.

ورزش انتقاد ستاره آبی‌ها از مسئولان / استقلال حال خوبی ندارد

مسابقات جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی، با برگزاری چند بازی پیگیری شد. ۷ تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند. یکی از این تیم‌ها استقلال ملاثانی است که با حواشی بسیاری برابر تیم لیگ برتری مس کرمان صف آرایی کرد.

نماینده استان خوزستان به دلیل مشکلات عدیده مالی قصد انصراف داشت ولی درنهایت تصمیم دیگری گرفت. باشگاه استقلال ملاثانی از ابتدای فصل با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده و این مشکلات کماکان ادامه دارد. با وجود تمام این معضلات، استقلال در دیداری جذاب از سد مس گذشت و به دور بعد صعود کرد.

شاگردان فرزاد حسین خانی ابتدا از آبی‌ها جلو افتادند اما استقلال با گلزنی حمزه خضیراوی کار را به تساوی کشاند. در وقت‌های اضافه خضیراوی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. فرشید پاداش در دقیقه ۱۱۵، تیر خلاص را به پیکر مس وارد کرد تا شگفتی‌ها تکمیل شود. به این ترتیب یک تیم لیگ برتری توسط تیمی دسته یکی حذف شد.

عزیز فریسات پس از برتری ۳ بر ۱ استقلال ملاثانی مقابل مس کرمان، گفت: «خدا را شکر می‌کنم بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. در ابتدای بازی بازیکنانم مقداری از لحاظ ذهنی به دلیل اتفاقاتی که قبل از بازی پیش آمده بود، تمرکز لازم را نداشتند. شاید باورتان نشود تا نیم ساعت قبل از مسابقه توانستیم بچه‌ها را جمع و جور کنیم.»

او ادامه داد: «دوست داریم همه مسئولان مقداری سمت این بچه‌ها و جوان‌های بومی بیایند. این نفرات واقعا بی‌ادعا هستند اما دیدید توانایی‌هایشان خیلی بالا است. آن‌ها می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند به این شرط که توجه خاصی به آن‌ها شود. باید از آقای علاقه‌بند تشکر ویژه کنم که واقعا تنها است و یک نفره این تیم را اداره می‌کند.»

گسترش نیوز برای بررسی عملکرد استقلال ملاثانی مقابل مس کرمان، گفت و گویی با علی حمودی مدافع آبی های خوزستانی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

استقلال-ملاثانی

فکر نمی‌کردم بازی برگزار شود

علی حمودی در مورد پیروزی استقلال ملاثانی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به نظرم پیش از صحبت درباره بازی، باید در خصوص مشکلات و حواشی پیرامون باشگاه حرف بزنیم. بازیکنان تیم پیش از شروع بازی به خاطر مشکلات موجود، مایل به حضور در زمین نبودند. شرایط واقعا سختی حاکم شده بود و من شخصا تصور نمی کردم که بازی برگزار شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: بچه های ما مشکلات مالی زیادی دارند و این موضوع از ابتدای فصل هم وجود داشت. آقای علاقه‌بند تمام تلاش خود را به کار گرفته ولی ایشان هم در باشگاه تنها هستند و مسئولان استان کمک رسانی نمی‌کنند. درباره بازی هم باید عرض کنم که ما در ۲۴ ساعت پیش از مسابقه، وضعیت روحی خوبی نداشتیم.

استقلال-مس

مدافع استقلال ملاثانی افزود: آمادگی کافی برای رویارویی با تیم مس را در این مقطع زمانی نداشتیم. با این حال تیم ما با یک بازی کاملا حساب شده، مقابل یک تیم لیگ برتری موفق به برد شد. نتیجه هم گویای عملکرد عالی ما است. پیروزی با ۳ گل برابر تیمی که دغدغه ذهنی خاصی هم نداشت، نتیجه قابل توجهی است.

حمودی در ادامه تصریح کرد: البته ما شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه شرایط را تغییر داده و بازی با به تساوی کشاندیم. در وقت های اضافه هم بازی خود را به حریف دیکته کرده و به یک برد بسیار خوب رسیدیم. انگیزه بالای ما منجر به پیروزی وصعود به مرحله بعد شد.

علی-حمودی

مسئولان به ما توجه داشته باشند

او در رابطه با ادامه مسیر در جام حذفی و احتمال پیش روی به مراحل بالاتر بیان کرد: این مشکلات درصورت عدم رسیدگی، کار را سخت‌تر از وضعیت فعلی می‌کند. در حال حاضر کمبودی های زیادی در باشگاه وجود دارد اما به هرحال ما با باشگاه قراردادی را به امضا رساندیم و پا پس کشیدن در این شرایط، کاری حرفه‌ای و اخلاقی نیست. توقع ما از مسئولان این است که نیم نگاهی به نماینده استان داشته باشند.

بازیکن آبی‌های خوزستانی درباره عملکرد درخشان استقلال تهران در هفته های اخیر و احتمال تقابل با تیم سابق خود اظهار کرد: نفرات فعلی این تیم نسبت به نیم فصل اول تغییری نداشت و بازیکن جدیدی اضافه نشد. همدلی، هماهنگی و رسیدن به درک بهتر میان کادر فنی و بازیکنان، منجر به پیشرفت کیفی استقلال شد.

علی حمودی در پایان اضافه کرد: ثبات در ترکیب اولیه طی مسابقات گذشته، تاثیر مثبتی روی عملکرد کل تیم گذاشت. استقلال تیم بزرگ و پرافتخاری است و کیفیت خیلی خوبی دارد. درصورت برخورد به استقلال، بازی خیلی سختی در انتظار ما است. بازی با تیم بزرگ استقلال برای ما از جهت عرض اندام و کسب تجربه مزیت خاص خود را دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها