|
کدخبر: 280772 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با بازیکن اسبق استقلال:

ای کاش از جلالی بیشتر استفاده می‌شد / دربی جذاب نمی شود

علی حمودی بازیکن اسبق استقلال اظهار کرد: به نظر من کادر فنی تیم ملی، باید از ابوالفضل جلالی بیشتر استفاده می‌کرد. در بازی با آمریکا، جلالی تنها بازیکن شجاع و باصلابت ما بود. علی‌رغم زمان کمی که به او داده شد، او عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت. حسینی در بازی اول روی گل‌ها مقصر نبود. او در بازی دوم نمایش خوبی داشت و در درون دروازه مطمئن عمل کرد.

ورزش ای کاش از جلالی بیشتر استفاده می‌شد / دربی جذاب نمی شود

نزدیک به دو هفته تا دربی ۹۹ پایتخت زمان باقی‌مانده است. حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل اول، سه‌شنبه ۲۹ آذر بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد. شرایط این شهرآورد با شهرآوردهای قبلی، به خاطر ناآرامی‌های اخیر در کشور و همچنین موضع‌گیری‌های سرخابی‌ها کمی متفاوت است.

پرسپولیس با ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استقلال با ۲۲ امتیاز در رده دوم است. این اختلاف کم بین این دو تیم، ناخودآگاه بر جذابیت و حساسیت این دربی افزوده می‌کند. شاگردان یحیی گل محمدی در صورت پیروزی، اختلاف خود با رقیب سنتی را به ۵ امتیاز می‌رسانند؛ اما در صورت برد آبی‌های پایتخت، صدر جدول دستخوش تغییر شده و استقلال رتبه اول را تصاحب می‌کند.

سرخابی‌ها در هفته یازدهم، با نتایجی مشابه در برابر حریفان خود به برتری رسیدند. پیش از فیفادی و آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پرسپولیس با یک گل مس کرمان را شکست داده بود و آبی‌ها نیز با همین نتیجه از سد تیم هوادار گذشتند. یکی از موضوعات مهم در خصوص شهرآورد پیش رو، ورود تماشاگران به ورزشگاه است. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال قصد دارد تا برای حضور هواداران در این مسابقه راهکاری ارائه دهد.

او در یک برنامه تلویزیونی در این خصوص بیان کرد: فردا می‌خواهم به سازمان لیگ نامه بدهم که موافقت کنند تماشاگر بیاید. بازی بدون تماشاگر لذتی ندارد. امکان دارد این اتفاق بیفتد. دوستان لطفاً کمک کنند. باید دید سازمان لیگ با درخواست مدیرعامل آبی‌ها برای با تماشاچی برگزار شدن دربی پایتخت موافقت خواهد کرد یا این بازی نیز بدون حضور دوست داران این دو باشگاه محبوب برگزار می‌شود. گسترش نیوز برای بررسی شرایط شهرآورد ۹۹ پایتخت، گفت‌وگویی با علی حمودی بازیکن اسبق استقلال انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

علی-حمودی

به دنبال یک شروع پرقدرت هستیم

علی حمودی در ابتدا درباره شرایط تیم استقلال ملاثانی گفت: تیم ما به لحاظ مالی وضعیت خوب و مناسبی ندارد. بااین‌حال موفق به کسب نتایج درخور‌شأن استقلال ملاثانی و هوادارانش شدیم. در حال حاضر نیز در اردوی خوبی به سر می‌بریم. این اردو برای یک شروع دوباره و پرقدرت به ما کمک زیادی می‌کند. یک بازی در جام حذفی و سه بازی در لیگ در پیش داریم. انشالله بتوانیم از این اردو به نحو احسن استفاده کرده و یک شروع قدرتمند برای ادامه فصل داشته باشیم.

او ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با انجام بازی‌های خوب، جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. قبل از بازی با مس، یک مسابقه با تیم تالش در جام حذفی داریم. در صورت کسب نتایج مطلوب در بازی‌های آینده، می‌توانیم نیم‌فصل را در جایگاه یک تیم مدعی به پایان ببریم. باوجود تمام بی‌مهری‌ها و مشکلات مالی، همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج به کار خواهیم گرفت. امیدوارم که حداقل از این مقطع به بعد، مسئولان استان به مجموعه ملاثانی کمک کنند تا ما با دلگرمی به کار خود ادامه دهیم.

ساپینتو-تمرین-استقلال

نباید انتظار یک دربی جذاب را داشته باشیم

حمودی در رابطه با دربی پایتخت بیان کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد و مصاف پیش رو نیز از این قاعده مستثنی نیست. من سابقه بازی در دربی را دارم و به اهمیت بالای این دیدار کاملاً واقف هستم. حتی برخی از هواداران برد در دربی را به قهرمانی ترجیح می‌دهند. مهم‌ترین بازی نیم‌فصل در پیش است و هر دو تیم برای رسیدن به برد تمام تلاش خود را خواهند کرد.

او در ارتباط با وضعیت کنونی استقلال تا پیش از دربی به گسترش نیوز گفت: تا پیش از تعطیلی لیگ، شرایط استقلال رو به بهبودی بود. ساپینتو به ترکیب مدنظر خود بسیار نزدیک شده بود. قهرمانی در سوپر‌کاپ، انگیزه و روحیه خوبی برای ادامه فصل به تیم داده بود. بعد از آن وقفه جام جهانی پیش آمد و حالا باید دید که کادر فنی به چه شکل تیم را برای ادامه فصل آماده کرده است.

جلالی-ایران

جلالی تنها بازیکن شجاع و باصلابت ما بود

مدافع اسبق آبی‌های تهرانی در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل وقوع این وقفه، به‌جز ملی پوشان شاید سایر بازیکنان از شرایط بازی دور شده باشند. به همین خاطر نباید انتظار یک دربی باکیفیت و جذاب را داشته باشیم. درکل امیدوارم که استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشته باشد و درنهایت به پیروزی نیز برسد.

او در مورد عملکرد استقلالی‌های تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: به نظر من کادر فنی تیم ملی، باید از ابوالفضل جلالی بیشتر استفاده می‌کرد. در بازی با آمریکا، جلالی تنها بازیکن شجاع و باصلابت ما بود. علی‌رغم زمان کمی که به او داده شد، او عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت. حسینی در بازی اول روی گل‌ها مقصر نبود. او در بازی دوم نمایش خوبی داشت و در درون دروازه مطمئن عمل کرد. روزبه چشمی نیز در بازی دوم گره‌گشا شد و گل زیبایی را به ثمر رساند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها