|
کدخبر: 279598

خروج ملی‌پوش ایران از اردو قبل از دومین بازی

تیم ملی بوکس که با ۵ بوکسور راهی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شده بود، به ایران بازگشت اما ناقص.

سرپرستی این تیم برعهده حسین ثوری رئیس فدراسیون بود که پناهنده شد و البته او دو نفر دیگر از اعضای تیم را هم با خود برد. پس از آنکه روز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران از عدم بازگشتش به ایران و اعلام پناهندگی خبر داد، دو بوکسور تیم جوانان ایران نیز با ترک اردوی تیم ملی نزد حسین ثوری رفتند.

آرین ساعدپناه و مرتضی ریگی دو ملی‌پوش تیم جوانان ایران هستند که در روزهای گذشته اردوی تیم در اسپانیا را بدون اطلاع قبلی ترک کرده و در شهر آلیکانته ناپدید شده‌اند ظاهراً این دو نفر هم به حسین ثوری پیوستند.

ساعدپناه در دور نخست به پیروزی رسیده و راهی مرحله دوم مسابقات شده بود و باید روز یکشنبه مسابقه دوم خود را مقابل حریف قزاقستانی برگزار می‌کرد اما او با ترک اردوی تیم ملی در مسابقه دوم خودش هم حاضر نشد.

مرتضی ریگی هم که خواهرزاده حسین ثوری است با قبول شکست مقابل حریف خود در همان مسابقه اول از جدول حذف شد. او و آرین ساعدپناه با تشویق و درخواست حسین ثوری اردوی تیم ملی را ترک کردند.

این در حالی است که حسین ثوری حدود ۳۰ هزار دلار پول فدراسیون را هم به همراه داشت که بخشی از آن را هزینه کرده اما ۱۰ هزار دلار از پول فدراسیون را با خود برده است.

او بعد از اینکه تصمیم گرفت به ایران برنگردد، به بوکسورهای تیم ملی هم اعلام کرد که او را در این تصمیم همراهی کنند و پناهنده شوند که پیشنهاد او با استقبال دو تن از بوکسورهای تیم ملی مواجه شد.

ظاهراً حسین ثوری برای این مسابقات بلیت یکطرفه هم گرفته بوده و از ابتدا هم قصد داشته که این کار را انجام بدهد اما عجیب است که وزارت ورزش و جوانان به این موضوع مهم توجه نکرده است.

هنوز مشخص نیست که نقش شورای برون مرزی که مسئولیت آن بر عهده محمد پولادگر است، در اتفاقات اینچنینی چیست؟

آیا فقط خط زدن خبرنگاران از لیست اعزام‌ها برای این شورا مهم است یا اینکه موارد اینچنینی را هم مورد توجه قرار می‌دهد؟

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها