|
کدخبر: 268316

سود میلیاردی استقلال از انتقال ستاره اش

استقلالی‌ها به دو دلیل قصد ندارند در پرونده صیادمنش با انگلیسی‌ها طرف حساب شوند.

ورزش سود میلیاردی استقلال از انتقال ستاره اش

اللهیار صیادمنش به طور قطعی از فنرباغچه جدا شده و به تیم هال سیتی انگلیس پیوسته است اتفاقی که می‌تواند به فرآیندی درآمدزا برای استقلال بدل شود چون ظاهراً این باشگاه قراردادی با فنرباغچه ترکیه داشته که به موجب آن اگر اللهیار به صورت دائمی از این تیم جدا شود و به تیم جدیدی برود، چیزی حدود ۲۰ درصد از کل مبلغ نقل و انتقال مذکور از آن طرف ایرانی خواهد بود.

در همین خصوص دیروز یکی از افراد نزدیک به مدیران باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه استقلالی‌ها نمی‌خواهند خود را با باشگاه هال سیتی طرف حساب کنند به خبر ورزشی گفت:

دلیلی ندارد ما با انگلیسی‌ها طرف حساب شویم چون اولاً آنها در این معادله نقشی ندارند و استقلال با فنرباغچه حساب و کتاب دارد از طرف دیگر، اگر قرار باشد انگلیسی‌ها به ما پول بدهند بهانه تحریم‌ها را می‌آورند و می‌توانند سهم استقلال را بلوکه کنند ولی با توجه به مراودات مالی بسیار زیاد میان ایران و ترکیه و صرافی‌های فراوانی که در این رابطه کار می‌کنند، قرار است سهم استقلال توسط خود باشگاه فنرباغچه به ما پرداخت شود. از این بابت کارهای اداری و مذاکرات در حال انجام است. به هرحال این رقم با توجه به نرخ کنونی ارز می‌تواند برای استقلال بسیار قابل ملاحظه و راهگشا باشد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر