|
کدخبر: 267873

گزینه پرسپولیس به استقلال پیوست!

پیمان بابایی یکی از گزینه‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات بود، اما سرانجام به استقلال پیوست.

پیمان بابایی مهاجم مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بود و سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تلاش زیادی کرد تا این مهاجم را از تبریز به تهران بیاورد که این اتفاق رخ نداد و تراکتور اجازه جدایی او را نداد.

خیلی‌ها معتقد بودند در نقل و انتقالات تابستانی بابایی با توجه به پایان قراردادش با تراکتور، اولین خرید پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم باشد. اتفاقی که رخ نداد و این مهاجم با عقد قراردادی ۲ ساله راهی استقلال شد. اما پشت پرده پرسپولیسی نشدن بابایی چه بود؟

پیمان در لیست اولیه و اصلی گل محمدی نبود ولی بعد از اینکه حضور مهاجمانی مثل علی علیپور، شهریار مغانلو و شهاب زاهدی در پرسپولیس منتفی شد، گل محمدی از مدیران این تیم خواست تا زمینه حضور بابایی را در پرسپولیس فراهم کنند.

اما نکته جالب ماجرا اینجاست که مدیران پرسپولیس چند روز قبل به بابایی اعلام کردند که خودش به تنهایی و بدون حضور ایجنتش پای مذاکره با پرسپولیس بنشیند. ماجرا از این قرار است که ایجنت بابایی که مدیربرنامه بسیاری از بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شود، با باشگاه پرسپولیس بر سر چند بازیکن به مشکل برخورد و چند بازیکن تحت قراردادش هم امسال از پرسپولیس جدا شدند.

همین موضوع باعث شد تا مدیران پرسپولیس به بابایی اعلام کنند فقط بدون حضور مدیربرنامه اش حاضر به مذاکره هستند. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و بابایی سر از استقلال درآورد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها