|
کدخبر: 248937

چند آبی پوش در تابستان فسخ می‌کنند!

به دنبال شرایط به وجود آمده برای باشگاه چلسی، بازیکنان درحال بررسی شرایط فسخ قرارداد خود هستند.

ورزش چند آبی پوش در تابستان فسخ می‌کنند!

با تحریم آبراموویچ توسط دولت بریتانیا به دلیل ارتباطش با ولادیمیر پوتین، حال باشگاه چلسی در بحران بی‌سابقه‌ای در طول تاریخ خود قرار گرفته است و هر ساعت اخبار جدیدی در اینباره منتشر می‌شوند.

به دنبال وضعیت پیش آمده برای باشگاه چلسی پس از تحریم رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا، بازیکنان چلسی به دنبال راهی برای فرار از وضعیت موجود هستند. به دلیل آسیب‌های ناشی از این اتفاق، مدیر برنامه‌های بازیکنان با وکیل‌هایی تماس گرفتند تا در مورد بدترین سناریو ممکن یعنی به تعویق افتادن پرداختی باشگاه چلسی به بازیکنان، مشورت بگیرند و صحبت کنند. اگر رومن آبراموویچ در زمان شروع درگیری‌های روسیه و اوکراین، بی سر و صدا پولی را به باشگاه چلسی تزریق نکرده باشد، این باشگاه برای پرداخت ۲۸ میلیون پوند حقوق ماهانه بازیکنانش به مشکل بر خواهد خورد.

ذخایر نقدی آن‌ها در حال حاضر کمک چندانی در این زمینه نمی‌تواند بکند، زیرا چلسی مجموعا در حساب‌های خود تنها ۱۷ میلیون پوند دارد. با این حال به گفته یکی از منابع قانونی، بازیکنان اگر تا ۲ ماه حقوقی نگیرند، آنگاه می‌توانند اقدام قانونی انجام دهند. در آن وضعیت به باشگاه ۱۵ روز فرصت داده می‌شود و پس از آن بازیکن می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند.

چلسی-قهرمان

به خاطر تحریم‌های حساب بانکی، گزینه وام نیز نمی‌تواند برای چلسی مطرح باشد. این باشگاه اکنون حتی توانایی لازم برای باز نگه داشتن تمامی بخش‌های استادیوم استمفورد بریج و پرداخت هزینه‌های مربوط به تامین امنیت و پذیرایی را ندارد. با توجه به این شرایط، چلسی نیاز به دست آوردن درآمدی فوری دارد. ممکن است این باشگاه از لیگ برتر و یوفا، درآمد‌های حاصل از حق پخش تلویزیونی را درخواست کنند. امکان دارد لیگ برتر برای آرام کردن اوضاع آشفته چلسی، مقداری از این درآمد‌ها را به این باشگاه بدهد. در مورد کارکنان و کارمندان باشگاه چلسی نیز، برخی از آن‌ها تاکنون اخراج شده‌اند. برای آنکه چلسی دوباره به روند و حالت عادی خود بازگردد، لازم است همه طرف‌ها همکاری لازم را انجام دهند. در این صورت می‌توان انتظار داشت در ماه آپریل (اواسط فروردین ۱۴۰۱) چلسی مالک جدید خود را بشناسد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها