|
کدخبر: 247826

رد یک پیشنهاد کلان از سوی آبراموویچ / مرد روس عجله ندارد

رومن آبراموویچ در مورد فروش چلسی عجله ای نداشته و به دنبال یک مشتری خوب برای این باشگاه است.

ورزش رد یک پیشنهاد کلان از سوی آبراموویچ / مرد روس عجله ندارد

هفته گذشته رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی اعلام کرد بعد از بیست سال موفق در این باشگاه قصد فروش داشته و دیگر فعالیتی در این زمینه در انگلیس نخواهد داشت. از همان ابتدای انتشار این بیانیه، اخباری در مورد ابراز تمایل افراد و کمپانی های متمول از سراسر دنیا برای خرید باشگاه چلسی از رومن آبراموویچ مطرح شده که البته هنوز نتیجه ای رسمی در پی نداشته است.

اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد رومن آبراموویچ ابتدای  هفته پیشنهاد ۲.۵ میلیارد پوندی از سوی تاد بولی، رئیس و مدیر اجرایی و صنایع الدریج برای خرید چلسی را رد کرده و تمایلی به همکاری با این سرمایه دار آمریکایی نشان نداده است. همچنین نیک کندی، مالک تیم بیس بال شیکاگو نیز علاقه زیادی به باشگاه چلسی داشته و تمایل خود برای خرید این باشگاه را به اطلاع کارگزار فروش چلسی اعلام کرده است.

گروه مدیریتی کانر مک گرگور به نام Paradigm Sports در کنار شرکت شخصی نیز خواهان ارائه پیشنهاد شده و به زودی برای این کار رسما وارد عمل خواهند شد. همچنین احتمال دارد این دو شرکت در قالب یک کنسرسیوم نیز برای خرید باشگاه چلسی از رومن آبراموویچ اقدام کنند.

البته مالک متمول و روس چلسی تاکید کرده قصد ندارد خیلی سریع پروسه فروش این باشگاه را قطعی کند و در واقع تا حصول اطمینان نسبت به خریدار و برنامه های او و همچنین تامین منافع مجموعه باشگاه چلسی برای فصول بعد، این اتفاق رخ نخواهد داد. در واقع مالک بعدی چلسی فردی خواهد بود که به دنبال سرمایه گذاری برای بهبود شرایط تیم، بازسازی استادیوم استفموردبریج یا حتی ساخت ورزشگاه جدید باشد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر