|
کدخبر: 247710

پدیده لیگ به پرسپولیس چشمک زد؟

شروین بزرگ بزرگ می‌گوید تیم‌شان برای برد مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرده بود و با قدرت آماده بازی استقلال می‌شوند.

ورزش پدیده لیگ به پرسپولیس چشمک زد؟

صنعت نفت با جنگندگی تیمی توانست پرسپولیس را از پیش رو بردارد و شکست سختی را به مدافع عنوان قهرمانی تحمیل کند. شروین بزرگ، مهاجم نفتی‌ها در مورد بازی گفت: بازی خیلی سختی مقابل یکی از بهترین‌های تیم لیگ داشتیم و خداراشکر با غیرت و درایت کادر فنی توانستیم این پیروزی خوب را کسب کنیم. این پیروزی را به هواداران خوب و کاپیتان طالب ریکانی تقدیم می‌کنیم که بعد از بازی با گل‌گهر فشار زیادی روی ایشان بود.

بزرگ ادامه داد: ما برای برد به زمین رفته بودیم و توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم و هفته بعدی با قدرت به مصاف استقلال خواهیم رفت. داوری هم خوب بود و مشکلی نداشت.

بازیکن صنعت در مورد موقعیت‌های زیاد پرسپولیس و درخشش گروسیان بیان کرد: پرسپولیس خوب بازی کرد ولی ما توانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم؛ فرزین روز درخشانی داشت که به او تبریک می‌گویم.

بزرگ در خصوص طرفداران صنعت نفت که روی پشت بام خانه‌ها صنعت را تشویق می کردند گفت: هواداران صنعت نفت فوق‌العاده و بی‌نظیر هستند و این پیروزی را اول به هواداران و دوم به کاپیتان‌مان تقدیم می‌کنیم.

او در پاسخ به کیفیت حریف و مهره‌های غایب پرسپولیس بیان کرد: من اگر الان درباره پرسپولیس صحبت کنم داستانی درست می‌شود و فحش می‌خورم. دیگر درباره پرسپولیس صحبت نمی‌کنم و همین کافی است. شرایط ما در نیم فصل دوم بسیار خوب شد و باخت هفته گذشته مقابل گل گهر حق‌مان نبود. بازی به بازی پیش می‌رویم تا ببینیم آخر فصل خدا چه چیزی می‌خواهد.

مهاجم صنعت نفت در مورد بازی سخت بعدی با استقلال گفت: پنج بازی متوالی سخت با گل گهر، پرسپولیس، استقلال، پیکان و سپاهان در قرعه ما بوده و امیدواریم نتایج خیلی خوبی در سه بازی سنگین بعدی بگیریم تا بتوانیم به رده های بالاتر جدول صعود کنیم.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها