|
کدخبر: 247276

چشمک وینگر چپ پای لیگ به استقلال

متین کریم‌زاده از استقلال جدا شده اما هم آرزویش قهرمانی این تیم است و هم پیش‌بینی‌اش.

ورزش چشمک وینگر چپ پای لیگ به استقلال

متین کریم‌زاده فصل گذشته ۱۷بازی برای استقلال انجام داد ولی در این فصل با توجه به درخشش جعفر سلمانی، دیگر فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و در نهایت با تصمیم خودش از این تیم جدا شد تا به‌صورت قرضی راهی نساجی شود. او از این انتخاب راضی است و خودش هم تأکید می‌کند که هیچ بازیکنی نمی‌تواند با نیمکت‌نشینی کنار بیاید. با کریم‌زاده درخصوص جدایی از استقلال، وضعیتش در نساجی و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.

   شرایط نساجی در آستانه بازی با پیکان چطور است؟

همه‌چیز خوب است و آماده این بازی هستیم. فکر می‌کنم بازی جذابی هم بشود چون هر دو تیم دونده و سختکوش هستند. امیدوارم تیم ما برنده از زمین بیرون بیاید.

   چرا نساجی در این چند هفته بردی به‌دست نیاورده است؟

قرعه نساجی از شروع لیگ سخت بود و در نیم‌فصل دوم هم همان شرایط تکرار می‌شود. روبه‌روشدن با استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر، سپاهان، صنعت‌نفت و... آسان نیست. از طرفی تیم ما از امتیاز میزبانی هم محروم است و این کار را سخت‌تر می‌کند. امیدوارم نساجی فصل بعد در ورزشگاه اختصاصی خودش بازی کند، واقعا حیف است که چنین تیم ریشه‌داری با این مشکلات دست و پنجه نرم کند.

   آیا از انتخاب نساجی راضی هستی؟

بله، راضی هستم. من در استقلال هم که بودم در لیست مازاد قرار نداشتم ولی با درخواست خودم جدا شدم و به‌صورت قرضی به نساجی آمدم. فصل گذشته ۱۷بازی برای استقلال انجام دادم ولی در این فصل شرایط سخت‌تر شد و کمتر به من بازی رسید. از طرفی جعفر سلمانی هم‌پستی من هم خوب کار می‌کرد و از صمیم قلب برای او و استقلال آرزوی موفقیت دارم. با این شرایط من تصمیم به جدایی گرفتم.

   آیا بابت بازی‌نکردن از فرهاد مجیدی ناراحت نشدی؟

خیر، ایشان سرمربی تیم هستند و در مورد مسائل فنی تصمیم می‌گیرند. وقتی تیم نتیجه می‌گیرد مربی هم به ترکیب تیمش دست نمی‌زند. دلیلی نداشت از مجیدی ناراحت شوم، البته هر بازیکنی که از نیمکت‌نشینی ناراحت نشود فوتبالیست نیست. من وقتی با این وضعیت مواجه شدم، تصمیم گرفتم به تیمی بروم که خودم را بیشتر نشان دهم.

   اگر احساس کنی فصل بعد هم فرصت کمی برای بازی در استقلال داری، به این تیم برمی‌گردی؟

آینده قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان از حالا در این مورد صحبت کرد.

   برخی معتقدند استقلال زیبا بازی نمی‌کند. نظر تو چیست؟

استقلال چند سال است که قهرمان نشده و الان برای هواداران بازی زیبا مهم نیست. الان امتیازگرفتن برای آنها از هر چیزی مهم‌تر است چون می‌خواهند بعد از چند سال قهرمانی تیم‌شان را ببینند.

   فکر نمی‌کنی پرسپولیس یک تهدید بزرگ برای قهرمانی استقلال باشد؟

پرسپولیس هم تیم باشخصیتی است که ۵سال قهرمان ایران شده ولی استقلال را تیم منسجم‌تر و قوی‌تری می‌دانم. پیش‌بینی من این است که استقلال قهرمان می‌شود. در این چند سال واقعا به استقلال ظلم شد و دوست دارم در پایان فصل قهرمانی این تیم را ببینم. کاش یزدانی و مرادمند هم در استقلال می‌ماندند ولی متأسفانه آنها جدا شدند.

   کار کردن با ساکت الهامی چطور است؟

او مربی بسیار خوبی است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. شاید برخی تصور کنند الهامی تندخو و عصبانی است ولی او قلب مهربانی دارد.

از اینکه هم‌بازی مسعود شجاعی هستی چه احساسی داری؟

خیلی از فوتبالیست‌ها دوست دارند شجاعی را از نزدیک ببینند ولی من خوشحالم که با چنین فوتبالیست بزرگی هم‌بازی هستم. ما در لیگ ایران فوتبالیست بزرگ‌تر از شجاعی نداریم. من سعی می‌کنم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها