|
کدخبر: 243987

کنایه سنگین سردار پرسپولیسی‌ها به استقلال

مدیرعامل اسبق پرسپولیس همچنان مدعی است که علیرغم صدرنشینی استقلال، شرایط همچنان به نفع سرخپوشان است.

ورزش کنایه سنگین سردار پرسپولیسی‌ها به استقلال

محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس علیرغم دوری از فوتبال بعد از پایان همکاری با این باشگاه، همچنان پیگیر اخبار مربوط به فوتبال است. او درباره تغییرات صورت گرفته در فدراسیون فوتبال و عزل شهاب الدین عزیزی خادم می‌گوید: اقدام اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بی نظیر بود و این نشان دهنده مسئولیت پذیری و تعهد به کار است. این اتفاق باعث ایجاد امید و تحرک در فوتبال خواهد شد و بنده به اعضای هیات رئیسه تبریک می گویم زیرا که این رفتار باعث بالا رفتن ارزش حوزه مدیریت فوتبال خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد عزیزی خادم اینطور توضیح داد: به عملکرد عزیزی خادم کاری ندارم و قضاوت نمی کنم اما همان طور که گفتم از اقدام هیات رئیسه حمایت می کنم زیرا که معتقدم قطعا با این کار حرفی برای گفتن داشتند که اعتراض کرده اند یعنی در واقع عملکرد یک ساله رئیس فدراسیون را مطالعه کرده و برای برکناری دلایل محکمی داشته اند.این برکناری برای فوتبال ایران لازم بود.

رویانیان درباره حضور میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی فوتبالیست‌ترین مدیری است که در فدراسیون حضور دارد. هم مربی هم مدیر و هم فوتبالی بوده و در این سالها حاشیه هم نداشته است. امیدوارم در دوران سرپرستی ایشان فدراسیون به موفقیت برسد تا ایشان همچنان لیاقت حضور در راس فوتبال را داشته باشد. البته ماجدی نیاز به حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی دارد تا پیشرفت کند .همچنان که دولت موتور تحرک را به وجود آورده از فوتبال هم حمایت کند البته که وزیر ورزش هم باید از این ساختار حمایت کند.

رویانیان در پایان در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در صدر جدول گفت: خوشحالم بعد از سالها استقلال هم در کورس قهرمانی است و به همین خاطر به آجورلو همکار خودم تبریک می‌گویم اما این را بگویم شاهنامه آخرش خوش است و باز هم پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر