|
کدخبر: 243656

رجزخوانی سردار قرمزها برای سردار استقلال

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس اقدام اعضای هیات رئیسه را در برکناری عزیزی خادم ستود.

ورزش رجزخوانی سردار قرمزها برای سردار استقلال

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اقدام اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بی‌نظیر بود و این نشان دهنده مسئولیت پذیری و تعهد به کار است.

وی ادامه داد: این اتفاق باعث ایجاد امید و تحرک در فوتبال خواهد شد و بنده به اعضای هیئت رئیسه تبریک می‌گویم زیرا که این رفتار باعث بالا رفتن ارزش حوزه مدیریت فوتبال خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد عزیزی خادم ادامه داد: به عملکرد عزیزی خادم کاری ندارم و قضاوت نمی‌کنم اما همان طور که گفتم از اقدام هیئت رئیسه حمایت می‌کنم زیرا که معتقدم قطعا با این کار حرفی برای گفتن داشتند که اعتراض کرده اند؛ یعنی در واقع عملکرد یک ساله رئیس فدراسیون را مطالعه کرده و برای برکناری دلایل محکمی داشته اند.این برکناری برای فوتبال ایران لازم بود.

رویانیان در خصوص حضور میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ماجدی فوتبالیست ترین مدیری است که در فدراسیون حضور دارد. هم مربی هم مدیر و هم فوتبالی بوده و در این سالها حاشیه هم نداشته است. امیدوارم در دوران سرپرستی ایشان فدراسیون به موفقیت برسد تا ایشان همچنان لیاقت حضور در راس فوتبال را داشته باشد

مدیرعامل سابق پرسپولیس بیان داشت: البته ماجدی نیاز به حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی دارد تا پیشرفت کند. همچنان که دولت موتور تحرک را به وجود آورده از فوتبال هم حمایت کند البته که وزیر ورزش هم باید از این ساختار حمایت کند.

رویانیان در پایان در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در صدر جدول گفت: خوشحالم بعد از سالها استقلال هم در کورس قهرمانی است و به همین خاطر به آجورلو همکار خودم تبریک می‌گویم اما این را بگویم شاهنامه آخرش خوش است و بازهم پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر