|
کدخبر: 230088

یک گزینه عجیب نزدیک به مدیرعاملی سرخ‌ها

سردار باران چشمه از تماس تلفنی با سردار آجورلو پیرامون مدیرعاملی پرسپولیس خبر داد؛ تماسی که در آن مدیرعامل استقلال وی را برای حضور در پرسپولیس ترغیب کرد.

ورزش یک گزینه عجیب نزدیک به مدیرعاملی سرخ‌ها

در شرایطی که از هفته گذشته شایعات پیرامون مدیرعامل سردار باران چشمه در پرسپولیس شدت گرفته بود، برخی از هواداران پرسپولیس به ارتباط صمیمانه او با مدیرعامل استقلال سردار آجورلو اشاره و شواهد خود را هم در این باره باتوجه به دوره مدیرعاملی آجورلو در تراکتور و عضویت باران چشمه در هیئت مدیره این باشگاه ارائه کردند.

اما حالا مهرعلی باران چشمه در گفت‌وگویی که با پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم انجام داده، ابعاد بیشتری از این ارتباط را آشکار کرده و حتی گفته که او پس از پیشنهاد سجادی برای مدیرعاملی پرسپولیس، با آجورلو صحبت کرده و مدیرعامل استقلال هم او را ترغیب کرده تا روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند.

باران چشمه که به نظر از عملکرد آجورلو در استقلال رضایت هم دارد، در این خصوص گفت: آقای آجورلو در استقلال باشگاه را سروسامان می‌دهد. در صحبتی که باهم داشتیم هم [فهمیدم] او استقلال را سروسامان داده است. او باشگاهی است و فوتبالی است و از عهده مدیریت باشگاه هم برمی‌آید.

او در مورد تماس تلفنی با آجورلو و طرح پیشنهاد مدیرعاملی اش در پرسپولیس عنوان کرد: به من هم پیشنهاد کرد که بیا [پرسپولیس] و من هم کمکت می‌کنم. اما من واقعا فکر می‌کنم افراد بهتر از من هستند که آنجا کار کنند. چون نیاز به این هست که کمک بیشتری به پرسپولیس شود.

رییس فدراسیون زورخانه‌ای در پایان با اعلام تلویحی انصراف خود از مدیرعاملی پرسپولیس به صورت ضمنی گفت که از نظر اقتصادی نمی‌تواند کمکی به پرسپولیس کند: ما اگر کمکی از دستمان بربیاید برای هر دو باشگاه انجام می‌دهیم اما برای مدیرعاملی باید کسی باشد که از نظر اقتصادی پول خوبی بیاورد تا مشکل تامین منابع پرسپولیس حل شود.

با این صحبت‌ها عمق اختلاف و تقابل سردار آجورلو با مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس روشن می‌شود. آنها در ماجرای انتخاب کارگزار و تبلیغات محیطی اختلاف علنی داشتند و حالا به نظر می‌رسد که مدیرعامل استقلال به هیچ وجه تمایلی به ادامه حضور صدری در پرسپولیس ندارد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر