|
کدخبر: 241872

یک خطر جدی بیخ گوش پرسپولیس

حمیدرضا علی‌ عسگری در خصوص طلبش از پرسپولیس صحبت هایی را انجام داده است.

ورزش یک خطر جدی بیخ گوش پرسپولیس

حمیدرضا علی‌ عسگری درباره اینکه شرایط تیم فوتبال پرسپولیس را در لیگ بیست‌ویکم چگونه دیده است گفت:

 امسال بازی‌های پرسپولیس را درست ندیدم، اما فکر می‌کنم شرایط این تیم کمی به هم ریخته است و می‌خواهند تیم را خراب کنند. تیمی که پنج سال متوالی قهرمان لیگ شده و دو بار هم در لیگ قهرمانان آسیا، نایب قهرمان شده، وضعیتش نباید اینطور باشد. باید هر چه زودتر اتفاقات سخت و ناگوار را پشت سر بگذارد، هواداران این تیم نباید دل نگران شرایط تیم خودشان باشند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با مدیران باشگاه برای دریافت مطالباتش صحبتی داشته است یا خیر، عنوان کرد:

    ۸ سال در پرسپولیس بودم و نزدیک به ۴۰ یا ۵۰ درصد مطالباتم باقی مانده است. می‌خواهم قبل از اینکه اقدام جدی برای دریافت مطالبات معوقه‌ام انجام دهم، مسالمت آمیز این مسئله را حل و فصل کنیم. حتی به مدیران وقت باشگاه گفتم حاضرم مبلغی را هم کمک کنم، اما در کمال تعجب باشگاه می‌گوید شکایت کنم و هر زمان که حکم گرفتم بعد بیاییم راجع به این موضوع گفتمان کنیم.

وی ادامه داد:

    یک ماه پیش با مسئولان این باشگاه صحبت کردم مبنی بر اینکه من چک ۲۰۰ میلیون تومانی در اختیار دارم برای زمان مدیرعاملی رویانیان و خواستارم اینکه درصدی از این مبلغ را به من بدهند، مبلغی که به نفع باشگاه است تا از این بابت رضایت کامل بدهم. همه می‌دانند دنبال حکم و شکایت این طور مسائل درگیری‌ها نیستم و می‌خواهم همه چیز مسالمت‌آمیز ختم به خیر شود.

علی‌عسگری اضافه کرد:

    متاسفانه باز هم مدیران پشت گوش می‌اندازند و دوست دارند این موضوع را به مدیر بعدی که می‌آید محول کنند. سرانجام بازیکنی که برای موفقیت تیم تلاش کرده اگر دنبال حق و حقوق خودش باشد لقب بی‌غیرت از سوی هواداران به او داده می‌شود. بازهم می‌گویم یک سوم یا یک چهارم پولم را بدهید تا پرونده مختومه شود، اما باشگاه اصرار دارد شکایت کنم تا حکم هم نگیرم به من پولی نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۴ از پرسپولیس جدا شده است، اما تا کنون موفق به دریافت مطالباتش نشده، تاکید کرد:

    سال ۹۴ به سیاه جامگان رفتم و در آن زمان برای شکایت از پرسپولیس اقدام کردم. دنبال بستن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نرفتم و تنها هدفم این بود تا مسئولان وقت این باشگاه بفهمند من شکایت کرده‌ام، اما دنبال این نبودم برای باشگاه دردسرساز شوم. تنها خواستم با این کار به آن‌ها بفهمانم شکایت از شما انجام دادم و می‌خواهم مسالمت آمیز همه چیز دوستانه حل شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود:

    حکم گرفتن برای من کاری ندارد، اما وقتی این کار را انجام بدهم می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند. واقعا باید بساط مسخره بازی جمع شود و مانند اروپا به سمت حرفه‌ای‌سازی برویم. من شاید هزار تومن بگیرم و مشکلم حل شود، اما متاسفانه مدیریت وقت این مسئله را به مدیر بعدی محول می‌کند، کما اینکه ممکن است مشکل من با هزار تومان حل شود و شاید در دادگاه حکم ده هزار تومانی برای باشگاه صادر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر داوری‌ها و اشتباهات به سود استقلال است، اظهار کرد:

    به موضوع داوری اعتقاد ندارم، اما یک یا دو مورد تکرار اشتباهات همیشه باعث می‌شود آدم مشکوک شود. خیلی دوست ندارم به کسی تهمت بزنم، اما در بازی‌های استقلال تصمیمات داوری عجیب است و فکر می‌کنم شاید مقداری از سوت‌ها به نفع استقلال است، ولی یکسری اشتباهات واقعاً نوبرانه است. وقتی این مسئله پشت سر هم تکرار شود از اشتباه خارج می‌شود. بعید می‌دانم استقلال با این وضعیت که پیش می‌رود قهرمان شود، زیرا تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نیاز به شخصیت و نظم دارد. اگر چه امسال استقلال شخصیت تیمی‌اش خوب است، اما فکر می‌کنم مقداری زیادی به این تیم لطف می‌شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رفت و برگشت‌های گل‌محمدی به پرسپولیس عنوان کرد:

    آن روزی که یحیی استعفا داد، حدس زدم به احتمال زیاد برنامه‌ای است تا باشگاه به خودش تکان دهد و این اتفاق مثمر ثمر بود. او آنقدر تجربه دارد که فکر می‌کنم این استعفا، شوک خوبی به تیم بود. امسال پرسپولیس با اینکه راه سختی پیش‌رو دارد و تنها نباید در زمین بجنگد بلکه باید با عوامل بیرونی هم بجنگد، باز هم قهرمان خواهد شد. به همین دلیل می‌گویم امسال کار سخت است.

علی‌عسگری درباره اینکه شرایط این تیم را چگونه می‌بیند، خاطرنشان کرد:

    واقعیت داستان این است باید یکسری تعاملات انجام شود. باشگاه پرسپولیس با این همه تاریخ‌سازی، رزومه درخشانی که دارد و همچنین وسعت و گستردگی نباید درگیر بستن شدن پنجره نقل انتقالاتی باشد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها