|
کدخبر: 240882

ستاره محبوب رئال ساز جدایی زد

کریم بنزما از این نگران است که موقعیت خود را در رئال مادرید با خرید جدید این تیم از دست بدهد.

ورزش ستاره محبوب رئال ساز جدایی زد

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید، خواستار دیدار با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه در ماه مارس (فروردین ماه) برای تمدید قرارداد شده. او نگران است که رئال به سراغ خرید بازیکنی چون ارلینگ هالند برود و این موضوع موقعیت او را در رئال به خطر بیندازد.

بنزما در این فصل آمادگی فوق العاده ای از خود نشان داده طوری که در ۲۸ بازی ۲۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده‌ است. قرارداد این بازیکن با رئال مادرید تا تابستان ۲۰۲۳ اعتبار دارد و این باشگاه‌ می‌خواهد قرارداد ستار خط حمله خود را تمدید کند.

بنزما اما شرایط خودش را برای تمدید دارد و می‌خواهد مذاکرات را به صورت مستقیم با فلورنتینو پرس پیش ببرد. روزنامه فرانسوی «اونز» در گزارشی در این مورد نوشت بنزما از ورود احتمالی ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند در تابستان امسال احساس خطر می‌کند و می‌خواهد ماه آینده برای شفاف‌سازی موقعیتش در تیم با رئیس باشگاه ملاقات کند.

مسئولان رئال مادرید درک کرده‌اند که در غیاب بنزما در خط حمله به مشکل خواهند خورد و از همین رو در تابستان آینده به سراغ ارلینگ هالند و کلیان امباپه خواهند رفت و تمام تلاش‌شان را خواهند کرد تا هر دو بازیکن را را جذب کنند. البته خرید امباپه احتمال بسیار بیشتری دارد و جذب هر دو بازیکن کار بسیار سختی است.

بنزما با آمدن امباپه به مادرید مشکلی ندارد زیرا پست بازی هر دو بازیکن متفاوت است اما جذب هالند قطعاً روی موقعیت کریم تأثیرگذار خواهد بود زیرا هالند یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا به حساب می‌آید که در ۲۰ بازی ۲۳ گل برای باشگاه دورتموند در این فصل به ثمر رسانده و اگر به رئال مادرید بیاید، با توجه به سن و سالی که دارد، ممکن است بنزما را نیمکت‌نشین کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها