|
کدخبر: 240596

تمجید بی سابقه ستاره رئال از مسی

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید به تمجید از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال پرداخت.

ورزش تمجید بی سابقه ستاره رئال از مسی

کاسمیرو، هافبک ۳۰ ساله رئال مادرید و تیم ملی برزیل، در مصاحبه‌ای با مجله پاننکا، در خصوص اساطیری که رئال مادرید داشته صحبت کرد و از نقش لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در فوتبال امروز گفت:

 کریستیانو رونالدو، زیدان، راموس، خوانیتو و دی استفانو از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید هستند. باشگاه رئال مادرید پر از اسطوره است. تاریخ رئال مادرید بازیکنانی چون خوانیتو داشته که برای پیراهن و لوگوی باشگاه به معنای واقعی کلمه مبارزه می‌کنند. کسی چون خوانیتو را بسیار ستایش می‌کنم.

کاسمیرو ادامه داد:

     مسی یکی از سه بازیکن برتر تاریخ است. برای متوقف کردن مسی باید یک تیم کاملا متخد باشید و یک نفر به تنهایی نمی‌تواند او را مهار کند. مقابل پاری سن ژرمن یک بازی فوق‌العاده را خواهیم دید. مسی و رونالدو کسانی هستند که فوتبال را به سطح بالاتری رسانده‌اند. پیش از مسی و رونالدو، بهترین گلزنان لیگ معمولا بین ۲۰ تا ۲۵ گل می‌زدند. با ظهور مسی و رونالدو، تعداد گل‌های بهترین گلزنان به ۴۰، ۵۰ و ۶۰ رسید. رسیدن به این دستاورد غیرممکن به نظر می‌رسید اما آن‌ها نشان دادند این کار ممکن است. مسی و رونالدو، فوتبال را تغییر دادند. بدون داشتن مسی و رونالدو کار هر تیمی سخت می‌شود. بارسلونا باید خودش را به نبود مسی عادت دهد، همان‌طور که رئال مادرید خودش را با غیبت رونالدو تطبیق داد.

بخش بعدی مصاحبه کاسمیرو، تا دقایقی دیگر به صورت مفصل منتشر می‌شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها