|
کدخبر: 240273

کادوی تولد لاکچری جورجینا به رونالدو + عکس

جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو باز هم برای تولد او یک ماشین ترتیب دید و به گاراژ فوق‌ستاره فوتبال یک کادیلاک هم اضافه شد.

ورزش کادوی تولد لاکچری جورجینا به رونالدو + عکس

جورجینا رودریگس به شریک زندگی خود کریستیانو رونالدو در تولد ۳۷ سالگی‌اش کادیلاک اسکالید ۸ نفره هدیه داد.

رونالدو در خانه خود در چشایر را باز کرد و با این سورپرایز روبه‌رو شد، در حالیکه جورجینا او را تماشا می‌کرد. کمی بعد به سه فرزند کوچکترشان اجازه دادند تا سیستم صوتی خودرو را امتحان کنند.

کریستیانو رونالدو چند ساعت بعد از اینکه شمع تولد ۳۷ سالگی خود را خاموش کرد هیولای چهارچرخ را که قیمت اولیه‌اش در حدود ۱۵۰ هزار پوند است، تحویل گرفت.

جورجینای ۲۸ ساله در ماه آوریل دوقلوها را به دنیا خواهد آورد و خانواده ۶ نفری آنها، ۸ نفره خواهد شد. کریستیانو یک فرزند دختر به نام آلانا از جورجینا دارد و سه فرزند دیگر هم به نام‌های کریستیانو جونیور ۱۱ ساله، و اوا و متئوی ۴ ساله هم دارد که همگی با هم زندگی می‌کنند.

رونالدو در حال حاضر ناوگانی از ابرخودروهای لوکس دارد که در مستند اخیر جورجینا در نتفلیکس نشان داده شد. اما «کادیلاک اسکالید» به خانواده بزرگ آنها که در حال بزرگ‌تر شدن هم هست، کمک می‌کند تا با دوقلوها به راحتی و با امنیت به مدرسه رفت و آمد کنند.

کادوی-تولد

در آگهی تبلیغاتی این خودرو آمده که: «اگر به دنبال خودرویی هستید که در آن تنیس بازی کنید، کادیلاک اسکالید بخرید.»

کادیلاک اسکالید واقعا بزرگ است و حدود ۶ متر طول دارد. همچنین دارای سیستم صوتی با ۳۶ بلندگو است و شامل بلندگویی تنظیم شده است که بتوانید با کسانی که در صندلی عقب نشسته‌اند صحبت کنید.

جورجینا هدیه‌ای را که برای کریستیانو خریده بود در اینستاگرامش به نمایش گذاشت و زیر ویدئو نوشت: «۳۷ سالگی‌ات مبارک عشق زندگی من. تا بی‌نهایت دوستت داریم. بهترین پدر و بهترین همراهی که خداوند به ما داده است. یک مبارز و شایسته هرچیز خوبی که بدست آورده‌ای. تو کمال و الهام‌بخش ما هستی.»

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر