|
کدخبر: 239887

رژیم غذایی خاص و باورنکردنی رونالدو

سرآشپز رونالدو در ایتالیا از ارزان بودن رژیم غذایی این فوق ستاره پرتغالی در زمان حضور در یوونتوس خبر داد.

ورزش  رژیم غذایی خاص و باورنکردنی رونالدو

کریستیانو رونالدو از رژیم غذایی «ارزان»، باورنکردنی و سختگیرانه‌ای پیروی می‌کند، این یک دلیل کلیدی برای موفقیت او در ۳۷ سالگی است. این را آشپز سابق فوق ستاره پرتغالی بیان کرده است.

سرآشپز سابق کریستیانو رونالدو رژیم غذایی باورنکردنی ستاره منچستریونایتد را افشا کرده که به حفظ او در چنین فرم فوق العاده‌ای کمک می‌کند. جرجیو بارون در طول سه سال حضور او در ایتالیا، آشپز ویژه فوق ستاره پرتغالی شد و منوی غذایی روزانه رونالدو را فاش کرد.

بارون به مجله The Mirror گفت: در منوی رونالدو، غذاهای گران‌قیمت وجود ندارد، اما این منو پر از غذاهای سالم است. من از غذاهای ارگانیک و طبیعی مانند ماهی، مرغ، گوشت گوساله، تخم مرغ، آووکادو، روغن نارگیل و برنج سیاه استفاده می‌کنم. شما باید طوری از بدن خود مراقبت کنید که گویی از یک فراری مراقبت می‌کنید.

اعتقاد بر این است که برنده پنج جایزه توپ طلا، رژیم غذایی پر پروتئین، با حداقل مقدار قند، چربی و کربوهیدرات را ترجیح می‌دهد. بارون علاوه بر شکل دادن به غذا خوردن رونالدو، رژیم غذایی جورجینا رودریگز، همسر این بازیکن و چهار فرزندشان را نیز شکل داد.

شایعه شده است که غذاهای مورد علاقه این خانواده ۶ نفره میگو، اختاپوس، گوشت گوساله، غلات کامل و سالاد است. بارون هم‌چنین توضیح داد که چگونه رونالدو این همه کالری می‌سوزاند و بر اهمیت برخی روغن‌ها و مایعات تاکید کرد.

این سرآشپز ادامه داد: من با روغن نارگیل آشپزی می‌کنم. نوشیدن مقدار زیادی آب اما تصفیه شده نیز مهم است و باید آبی زیادی بنوشید.

او گفت: البته، همه این‌ها با تمرینات سخت همراه است. اما استراحت به اندازه تمرین و تغذیه اساسی است - از جمله بعد از ظهر. و غذا خوردن در اوایل عصر، نه دیر وقت.

اعتقاد بر این است که لیونل مسی نیز از رژیم غذایی مشابهی پیروی می‌کند. با این حال، گفته می‌شود که بازیکن پاری‌سن‌ژرمن در دوران جوانی با غذا مشکل داشت و کارلس رکساچ، سرمربی سابق بارسلونا اعتراف کرد که این بازیکن آرژانتینی بیشتر از حد طبیعی پیتزا می‌خورد.

با این حال، با کمک جولیانو پوزر متخصص تغذیه ایتالیایی، رژیم غذایی این بازیکن ۳۴ ساله با تمرکز ویژه بر روی آب، روغن زیتون، غلات کامل و میوه‌ها و سبزیجات تازه تغییر کرده است. پوزر در سال ۲۰۱۶ به ایندیپندنت گفت: "شکر بدترین چیز برای عضلات است."

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها