|
کدخبر: 239856

اتمام حجت یحیی با مدیران / در این پست بازیکن می‌خواهم

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که از لیست ۱۲ نفره او، هیچ بازیکنی جذب نشده است.

ورزش اتمام حجت یحیی با مدیران / در این پست بازیکن می‌خواهم

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد که قرار است به میزبانی سیرجان برگزار شود حضور یافت و در مورد شرایط تیمش مفصل صحبت کرد و به سوالات پاسخ داد.

یحیی در مورد وضعیت عیسی آل کثیر سکوت کرد اما با اعلام اینکه باشگاه باید به جای بازیکنان مصدوم مثل آل کثیر بازیکن بخرد، نشان داد که از نظر او آسیب دیدگی مهاجم جنوبی جدی است و باید دوران نقاهت را طی کند.

گل‌محمدی در انتقاد از وضعیت باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد که هیچ یک از خواسته‌های او به جز زمین تمرین، عملی نشده و حتی باشگاه نتوانسته دو بازیکن از فهرست ۱۲ نفری اش برای نقل و انتقالات را جذب کند.

مشروح صحبت‌های سرمربی پرسپولیس را می‌خوانید:

 این بازی چکیده فوتبال ایران است

خیلی خوشحالیم که در این شهر قشنگ و باصفا هستیم و تشکر می‌کنیم از همه هواداران پرسپولیسی این شهر که ما را مورد لطف خودشان قرار دادند. سوپرجام به ظاهر یک بازی است اما این چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است. زحمات یک سال تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی است. زحمات زیادی کشیده شده که به این بازی برسیم و تلاش زیادی شده و عرق‌های زیادی ریخته و خون دل‌های زیادی ریخته تا دو تیم به اینجا برسند و در سوپرجام روبروی هم قرار بگیرند. این یکی از جام‌های فوتبال ایران است و امیدوارم بتوانیم مقابل تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام دهیم.

فولاد خوب تقویت شده است

فولاد تیم قابل احترامی است و با ورود آقای نکونام وضعیتشان بهتر شده. من خودم شخصا علاقه زیادی به سبک مربیگری جواد دارم و مطمئنم حرفهای زیادی را در آینده خواهد داشت. تشکیلات و سیستم خوبی دارند و ۵ بازیکن خوب گرفتند و برای این بازی خوب تقویت شدند. ما باتوجه به مشکلات و اتفاقاتی که افتاد، کار را شروع کردیم و یک بازی تدارکاتی مقابل پیکان انجام دادیم و چند مصدوم هم برای بازی فردا داریم اما بچه‎‌های انگیزه فوق العاده دارند تا بازی فردا را ببرند و سوپرجام را در اختیار داشته باشند.

هواداران مسئولیتم را سنگین تر کردند

جا دارد از هواداران تشکر کنم که من را مورد لطف و حمایت خودشان قرار دادند و من را شرمنده کردند. امیدوارم تلاش بیشتری کنم چون مسئولیتم سنگین تر شده و باید تلاش بیشتری انجام دهم تا از شرمندگی شان در بیایم و روزهای بهتری را برایشان رقم بزنیم.

یک ملی پوش ما مصدوم آمد

برای آماده سازی فرصت داشتیم اما یکی از بازیکنان ملی پوش ما آقای سرلک مصدوم آمد و ما فقط توانستیم وحید امیری را ریکاوری کنیم در این چند روز و آقای فرشاد فرجی و مهدی ترابی هم که آنجا تمرین کردند و بازی نکردند و از شرایط دور بودند اما بازی به پیکان کمک کرد که به شرایط مسابقه برگردد. هر رفت و آمدی باعث بی نظمی می‌شود و ما خیلی از روزها را بدون بازیکنان ملی پوش بودیم و متاسفانه یک بازیکن هم با مصدومیت وارد اردو شد اما امیدوارم با آمادگی کامل و ذهن بزرگ وارد مسابقات شویم. همه بازیکنان جایگزین انگیزه زیادی دارند و از این مطمئن هستیم.

برای تیم داوری آرزوی موفقیت دارم

من فکر کنم بهترین شهری که می‌شد انتخاب کرد همین سیرجان بود باتوجه به زیرساخت خوب و جو خوبی که این شهر دارد و آرامش خوبی که این شهر دارد و فکر کنم بهترین شهر انتخاب شده و جا دارد از تیم داوری که آخرین بازی‌شان خواهد بود، آرزوی موفقیت و سلامتی کنم. زحمات زیادی کشیدند و از همه آنها متشکریم و در آینده برایشان آرزوی موفقیت دارم.

حتی دو بازیکن هم برای ما نخریدند

شرایطی که من اعلام کردم، فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که آن را هم تحویل نگرفتیم. بقیه شرایط و مشکلاتی که داشتیم حل نشده خصوصا در بحث خرید بازیکن که من لیست ۱۲-۱۳ نفره دادم باشگاه و حتی اگر دو بازیکن را هم برای ما می‌گرفتند من راضی بودم اما حتی مذاکرات ۱۰ درصد هم پیش نرفته است.

بودجه نقل و انتقالات باید از جایی تامین شودبازیکنان مدنظرمان را با این شرایط نمی‌توانیم بخریم و مجبوریم برویم از روی فیلم، انتخاب کنیم که کار واقعا سختی است و تضمینی وجود ندارد که بازیکنان خوب از آب دربیاید. من یادم نمی‌آید از روی فیلم بازیکن بخرم اما شرایطی به وجود آمده که امسال این اتفاق بیفتد. فرصت زیادی نداریم و معضلاتی که به وجود آمده به خاطر نبود نقدینگی در باشگاه است و امیدوارم از یک جایی تامین شود.

باید حداقل جای آل کثیر را پر کنیم

ما احتیاج به تقویت داریم تا حداقل جای خالی بازیکنان مصدوم مثل عیسی را پر کنیم اما در شرایط کنونی باید برویم دنبال بازیکنان خارجی که مثل هندوانه در بسته هستند که نمی‌دانیم کیفیتشان خوب است یا خیر. در هر صورت با این شرایط مجبوریم ادامه دهیم و قوی تر از قبل باشیم و بهتر تمرین کنیم و قوی تر کار را دنبال کنیم. این کار را باید از بچه‌ها بخواهیم و بتوانیم در نهایت موفق شویم.

در مورد عیسی صحبت نمی‌کنم

اگر اجازه بدهید در مورد عیسی آل کثیر بعدا صحبت کنیم و باید با او صحبت کنیم تا اطلاعات بیشتری را از وضعیتش کسب کنیم.

شانس قهرمانی داریم

وقتی در پرسپولیس کار می‌کنی، فارغ از مشکلات باید برای قهرمانی و برد بجنگی. قطعا برای بهتر شدن و موفق شدن و قهرمان شدن، با تمام وجود می‌جنگیم.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها