|
کدخبر: 238337

دکتر استقلالی‌ها با این اتفاق ماندگار می‌شود؟

کلیات طرح خرید خدمت سربازی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

ورزش دکتر استقلالی‌ها با این اتفاق ماندگار می‌شود؟

این طرح می‌تواند به استقلال بابت نگه داشتن دو بازیکن فیکس خود کمک کند و فرهاد مجیدی خیالش جمع ‌شود که آنها را به خاطر گذراندن خدمت از دست نخواهد داد. البته طرح مذکور تا زمانی که به قانون بدل شود، راه درازی پیش روی خود خواهد داشت ولی استقلالی‌ها امیدوار شده‌اند.

قانونی که شامل سیاوش و مرادمند هم می‌شود؟

براساس طرحی که در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید، مشمولان با پرداخت مبالغی از ۲۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان (براساس میزان تحصیلات آنها) از خدمت معاف می‌شوند.

البته اولویت با سربازان بالای ۳۵ ساله و متأهل است به همین خاطر حتی در صورت تصویب واحد حقوقی باشگاه استقلال باید پیگیری کند که آیا طرح مذکور در صورت بدل شدن به قانون شامل حال سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند هم خواهد شد یا خیر؟

اگر طرح مذکور تبدیل به قانون شود و این دو بازیکن هم بتوانند از آن استفاده کنند (تأکید می‌کنیم اگر بتوانند از آن استفاده کنند) آنگاه استقلال حداکثر با پرداخت یک  میلیارد تومان که از کل مبلغ قرارداد یزدانی و مرادمند کم  می‌شود می‌تواند آنها را همچنان در جمع بازیکنان خود حفظ کند.

راه دراز برای تبدیل شدن به قانون

طرح مذکور فعلاً در کمیسیون تلفیق تصویب شده و برای بدل شدن به قانون نیازمند طی کردن راه درازی است. اولاً باید در صحنه علنی مجلس رأی بیاورد و گرفتن نظر موافق ستاد کل نیروهای مسلح و شورای نگهبان هم لازم است بنابراین نمی‌توان از همین حالا پیش بینی کرد که این دو بازیکن استقلال و سایر فوتبالیست‌هایی که شرایطی مشابه به آنها دارند، از ابتدای سال آینده می‌توانند خدمت خود را بخرند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها