|
کدخبر: 238202

ساعت‌های لاکچری ستاره‌های تنیس / از فدرر تا شاراپووا + تصاویر

تنیسورها به خاطر این که در حین مسابقه هم ساعت به مچ‌شان می‌بندند، توجه ویژه‌ای به ساعت‌ها دارند و همواره با برندهای معروف در زمینه ساعت‌سازی قرارداد می‌بندند.

ورزش ساعت‌های لاکچری ستاره‌های تنیس / از فدرر تا شاراپووا + تصاویر

برندهای لوکس ساعت میلیون‌ها دلار به ستاره‌های تنیس مانند جوکوویچ، نادال و سرنا ویلیامز می‌پردازند تا ساعت‌های گران‌قیمت آنها را به دست کنند. امروزه ستارگان تنیس رویای اسپانسرها هستند، خصوصاً برای کمپانی‌های تولید ساعت‌های لوکس. برندهای لوکسی مانند رولکس، اودمار پیگه و تگ هویر همگی در کنار ستارگانی قرار گرفتند که امسال به ویمبلدون برگشتند و مبالغ هنگفتی را برای تبلیغ ساعت‌های خود به آنان پرداخت کردند. بسیاری از آن‌ها اگر برنده گرنداسلم شوند می‌توانند هنگام بالا بردن جام با ساعتی که در عکس‌ها برق می‌زند خودنمایی کنند.

 

رافائل-نادال

رافائل نادال

Richard Mille RM۲۷-۰۴ (۷۸۰ هزار پوند)

نادال در سال ۲۰۱۰ قراردادی پرمنفعت با این ساعت‌ساز سوئیسی امضا کرد و ارتباط آن‌ها تا به امروز ادامه دارد، با وجود اینکه این ستاره مصدوم امسال غایب است. این بازیکن اسپانیایی اغلب هنگام بازی با ساعت ریچارد میل دیده می‌شود، مثلاً هنگام رکوردشکنی در مسابقات آزاد فرانسه سال گذشته که مدل RM۲۷-۰۴ Tourbillon هفتصد و هشتاد هزار پوندی را پوشیده بود. این ساعت که تنها ۲۰ گرم وزن دارد مچ دست نادال را سنگین نمی‌کند و میتواند نیروی ۱۰,۰۰۰ Gs را تحمل کند.

 

نوواک-جوکوویچ

نواک جوکوویچ

Hublot Big Bang Meca-۱۰ Blue Ceramic (۱۹۱۰۰ پوند)

ممکن است که او شماره یک جهان باشد اما از بازی تماشایی عقب مانده است. این بازیکن صربستانی در سال ۲۰۲۱ با «اوبلو» قرارداد بست که مبلغ این قرارداد نامشخص است. این برند معروف با ستاره‌های قدیمی و جدید فوتبال و ورزش مثل پله، کیلیان امباپه، یوسین بولت و داستین جانسون هم قرارداد دارد. جوکوویچ در مسترز پاریس مدل Big Bang Meca-۱۰ Blue Ceramic این ساعت را به دست بسته بود که حدود ۲۰ هزار پوند قیمت دارد.  مطمئناً این شروع یک همکاری طولانی، زیبا و موفق خواهد بود.

راجر-فدرر

راجر فدرر

Rolex GMT-Master II (۱۱ هزار پوند)

فدرر به عنوان سفیر قدیمی این برند لوکس سوئیسی، با ساعتهای مختلف و گران‌قیمت جام‌های زیادی را بالای سر برده است. شاید مهمترین آنها مدل Datejust II بود که پس از شکست دادن پیت سامپراس و رکوردشکنی بی‌نظیرش در سال ۲۰۰۹ پوشیده بود. او همچنین از طرفداران GMT-Master II با قیمت حدوداً ۱۱ هزار پوند است. اعتقاد بر این است که فدرر سالی ۵ میلیون پوند از رولکس برای تبلیغ محصولات‌شان دستمزد می‌گیرد.

 

ماریا-شاراپووا

ماریا شاراپووا

زمانی که این تنیسور روسی در سال ۲۰۱۶ به علت دوپینگ از مسابقات محروم شد، تگ هویر در حال مذاکره بر سر قرارداد اسپانسری جدیدی با او بود. با این حال آن‌ها پیشنهاد خود را پس گرفتند و شراکت تجاری آن‌ها که از سال ۲۰۰۴ شروع شده بود، پایان یافت. شاراپووا اغلب مدل آکواریسر که حدوداً ۱۲۰۰ پوند قیمت دارد را در زمین بازی و Formula ۱ Lady را که حدوداً ۱۹۰۰ پوند ارزش دارد را خارج از زمین می‌پوشد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها