|
کدخبر: 236492

ستاره برزیلی شاگرد یحیی می‌شود ولی به یک شرط

شنیدیم مسئولان باشگاه فولاد خوزستان آخرین پیشنهاد خود به پرسپولیس را برای جذب مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی در نقل و انتقالات نیم فصل ارائه کرده‌اند.

ورزش ستاره برزیلی شاگرد یحیی می‌شود ولی به یک شرط

به تازگی باشگاه فولاد خوزستان و مدیرعامل آن حمیدرضا گرشاسبی نامه ای به باشگاه پرسپولیس زده و خواهان جذب دو بازیکن این تیم شده‌اند.

فولادی‌ها در این نامه از باشگاه پرسپولیس خواسته اند که مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی را در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم بدهند! ظاهرا مذاکراتی هم با خود مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی داشته اند.

گویا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این با یحیی گل محمدی جلسه مفصل و ۴ ساعته داشت و می‌دانست نظر سرمربی پرسپولیس درخصوص جدایی احتمالی شاگردانش چیست به این درخواست جواب منفی داده است. یحیی گل محمدی که به قول خودش همین الان هم با کمبود بازیکن مواجه است و اصلا و ابدا موافق جدایی دو مدافع اصلی خود نیست.

البته پس از گذشت چند روز خبر رسید باشگاه پرسپولیس نیز به باشگاه فولاد خوزستان پیغام داده که ما هم شیمبا مهاجم شما را می‌خواهیم، آیا او را به پرسپولیس می‌دهید؟!

به نظر می‌رسید این پیغام به نوعی سنگ بزرگی است تا فولادی‌ها دست از سر بازیکنان پرسپولیس بردارند. لوسیانو پریرا معروف به شیمبا در حال حاضر با ۷ گل زده دومین گلزن جدول لیگ بیست‌ویکم و بهترین مهاجم فولاد در فصل جاری است. طبیعی است جواد نکونام و فولاد خوزستان با جدایی شیمبا مخالف باشند اما پرسپولیس نیز مهاجم می‌خواهد.

به رغم بالا رفتن سن و سال لوسیانو پریرا، سرمربی پرسپولیس به توانایی‌های این مهاجم پا به سن گذاشته برزیلی اعتقاد و باور دارد. از طرفی شیمبا سال‌هاست در فوتبال ایران بازی می‌کند و نیاز چندانی برای هماهنگ شدن در پرسپولیس ندارد و می‌تواند به راحتی در این تیم توپ زده و جای خالی عیسی آل‌کثیر را پُر کند.

حالا شنیده می‌شود باشگاه فولاد خوزستان راضی شده است که شیمبا را با مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی مدافعان راست و چپ و هافبک دفاعی ناکام پرسپولیس عوض کند. این درحالیست که گفته می‌شود این سه بازیکن مطرح پرسپولیس با جدایی از این تیم و رفتن به شهر اهواز مخالف بوده و این مخالفت را نیز به گوش مدیران باشگاه خود رسانده‌اند.

همچنین جواد نکونام در نشست خبری بازی با پرسپولیس مخالفت خود با جدایی شیمبا را علنی کرد اما تعویض یک مهاجم مُسن به سه بازیکن پرسپولیس؟ شاید وسوسه‌انگیز باشد!

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها