|
کدخبر: 234826

اختصاصی گسترش‌نیوز:

محبوب ترین والیبالیست‌ های ایرانی در اینستاگرام

در این گزارش می توانید محبوب ترین والیبالیست‌های ایرانی در اینستاگرام را مشاهده کنید.

ورزش محبوب ترین والیبالیست‌ های ایرانی در اینستاگرام

 فضای مجازی به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی اکثر انسان‌ها تبدیل شده است. افراد مشهور یا به اصطلاح سلبریتی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب، کاربران بسیار زیادی در جهان دارد.  شخصیت‌های مطرح و شناخته شده دنیا از جمله ورزشکاران، هنرمندان، سیاستمداران و دیگر افراد مشهور از این شبکه برای واکنش نشان دادن به مسائل مختلف، ابراز احساسات و به اشتراک گذاشتن  لحظات زندگی فردی و حرفه‌ای خود استفاده می کنند.

ورزشکاران بخش زیادی از دنبال‌کنندگان فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام را به خود اختصاص داده‌‌اند. کریستیانو رونالدو  بیشترین دنبال کننده را در بین تمامی اشخاص معروف جهان دارد. ۲۹۲ میلیون نفر صفحه شخصی رونالدو را در اینستاگرام دنبال می کنند. در بین ۱۰ نفر نخست  اینستاگرام نام یک ورزشکار دیگر نیز به چشم می‌خورد، لیونل مسی نابغه آرژانتینی و رقیب سنتی ستاره پرتغالی با ۳۰۱ میلیون فالوئر. او در رده چهارم قرار دارد.

والیبال ایران در چند سال اخیر و همزمان با پیشرفت روزافزون و موفقیت‌های بزرگ تیم ملی در میادین مختلف جهانی، محبوبیت چشمگیری در سطح کشور پیدا کرده و به تبع آن ورزشکاران این رشته در بین مردم محبویت بسیار زیادی دارند. یکی از نمودهای این محبوبیت را می توان در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام مشاهده کرد. والیبالیست‌های ایرانی به حدی مورد علاقه مردم قرار گرفته اند که در حال حاضر تعداد دنبال کنندگان آنها دست‌کمی از فوتبالیست های معروف ندارد. در این گزارش قصد داریم شما را با محبوب ترین والیبالیست های ایرانی در اینستاگرام آشنا  کنیم.

۱۰. آرمین تشکری، ۷۵ هزار دنبال کننده

تشکری-والیبال

 

۹. علی شفیعی، ۸۸ هزار دنبال کننده

شفیعی-والیبال

 

۸. علی اصغر مجرد، ۹۰ هزار دنبال کننده

غفور-و-مجرد-والیبال

 

۷. پوریا فیاضی، ۱۱۸ هزار دنبال کننده

فیاضی-والیبال

 

۶. عادل غلامی، ۲۴۰ هزار دنبال کننده

غلامی-والیبال

 

۵. فرهاد قائمی، ۲۹۲ هزار دنبال کننده

قائمی-والیبال

 

۴. میلاد عبادی پور، ۳۰۶ هزار دنبال کننده

عبادی-پور

 

۳. شهرام محمودی، ۵۰۰ هزار دنبال کننده

محمودی-والیبالیست

۲. سید محمد موسوی، یک میلیون دنبال کننده

موسوی-والیبال

 

۱. میر سعید معروف، ۲ میلیون دنبال‌کننده

معروف-والیبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها