|
کدخبر: 234607

۳ تفنگدار استقلال در نیم فصل اول

در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر سه بازیکن تیم استقلال بیشتر از دیگر نفرات این تیم در ۱۵ هفته مسابقات برای فرهاد مجیدی بازی کردند.

ورزش ۳ تفنگدار استقلال در نیم فصل اول

نگاهی به دقایق حضور بازیکنان تیم استقلال در طول ۱۵ هفته دور رفت لیگ برتر بیست و یکم مشخص می‌کند سیاوش یزدانی مدافع ۲۹ ساله استقلال با حضور در هر ۱۵ بازی دور رفت و با مجموع دقایق ۱۳۳۷ دقیقه مورد اعتماد ترین بازیکن فرهاد مجیدی در نیم فصل اول لیگ برتر بوده است. او به عنوان رهبر اصلی خط دفاعی استقلال در همه مسابقات این تیم از ابتدا در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفت و تنها در دیدار مقابل تراکتور در دقیقه ۷۷ به دلیل احساس درد در محل مینیسک زانو، از زمین بازی بیرون رفت. یزدانی یک گل هم مقابل تیم پیکان برای استقلال به ثمر رساند.

جعفر-سلمانی

دومین بازیکن استقلال که ازنظر دقایق بازی بیش از سایرین در ترکیب این تیم به میدان رفت مهدی مهدی پور بود. این بازیکن با ثبت زمان ۱۳۰۳ دقیقه و حضور در هر پانزده هفته دور رفت بعد از سیاوش یزدانی بیشترین دقایق بازی را در جمع آبی‌پوشان به خود اختصاص داد. او نیز در همه مسابقات در ترکیب اصلی به میدان رفت و در دیدار مقابل هوادار(هفته اول) در نیمه دوم برای آبی پوشان بازی کرد. او همچنین در بازی مقابل شهر خودرو در دقیقه ۸۹ بازی زمین مسابقه را ترک کرد. مهدی پور یک گل سه امتیازی هم در دیدار مقابل فولاد با شوت از راه دور به ثمر رساند.

مهدی-پور

سومین بازیکن استقلال از نظر حضور در ترکیب این تیم جعفر سلمانی است. او نیز در هر ۱۵ بازی دور رفت برای استقلال به میدان آمد و مجموعاً ۱۲۳۷ دقیقه برای آبی پوشان بازی کرد. سلمانی هم مانند یزدانی به شدت مورد اعتماد فرهاد مجیدی بود و البته توانست سه گل هم برای این تیم به ثمر برساند. دو گل سه امتیازی او مقابل هوادار و سپاهان به ثمر رسید که تیمش با نتیجه یک بر صفر برنده شد و در دیدار مقابل شهر خودرو نیز اولین گل استقلال را وارد دروازه نماینده مشهد کرد.

یزدانی-استقلال

این سه نفر با توجه به دقایق بیشتر حضورشان در ترکیب استقلال اصلی ترین مهره‌ها و مورد اعتمادترین بازیکنان استقلال در دور رفت برای فرهاد مجیدی به‌شمار رفتند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها