|
کدخبر: 234218

قاتل استقلال به پرسپولیس نزدیک تر شد

با فسخ قرارداد رامین رضاییان و السیلیه قطر اکنون شایعات درباره این بازیکن ملی‌پوش به اوج خود رسیده است.

ورزش قاتل استقلال به پرسپولیس نزدیک تر شد

رامین رضاییان که بعد از اتفاقات حضور در لیگ ترکیه رفته رفته جایگاه خود را در پرسپولیس از دست  داد، در نهایت شرایط علیه او به شکلی پیش رفت که نتوانست در جشن قهرمانی این تیم نیز حاضر شود و در فاصله چند هفته مانده به قهرمانی سرخ‌ها از سوی برانکو ایوانکوویچ کنار گذاشته شد و علی اکبر طاهری مدیر وقت این باشگاه نیز قراردادش را فسخ کرد.

رامین اما مسیری سخت را دنبال کرد؛ او به عنوان بازیکنی تستی راهی لیگ بلژیک شد و با سماجت تمام در نهایت موفق شد در لیست اوستنده قرار گیرد. هرچند حضور او در این تیم نیز زیاد طول نکشید و مجبور شد حتی بعد از جام جهانی روسیه مدتی بدون تیم باشد. حضور در لیگ قطر و درخشش در آن اما روزهای بهتری برای او شکل داد تا جایی که حتی توانست به ترکیب تیم الدحیل قطر نیز راه یابد. اما در این تیم نیز بعد از نیم فصل به صورت قرضی راهی السیلیه شد.

اکنون با سقوط محتمل السیلیه، قرارداد رامین رضاییان با این باشگاه نیز فسخ شده است تا شایعات درباره انتقال زمستانی این بازیکن داغ‌تر از همیشه دنبال شود. در شرایطی که با فسخ قرارداد رضاییان و السیلیه شایعات درباره بازگشت وی به پرسپولیس اوج گرفته است اما منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر از عدم تمایل کادرفنی این تیم و یحیی گل محمدی برای جذب این بازیکن می‌دهند. موضوعی که می‌تواند پروسه بازگشت این مدافع راست به ایران و پرسپولیس را کاملا منتفی کند.

از یک سو هم باید این موضوع را در نظر گرفت که رضاییان علیرغم فسخ قرارداد با السیلیه قطر، همچنان تحت قرارداد الدحیل قرار دارد و باید دید این باشگاه که لیست بازیکنان خارجی‌اش پر است، چه برنامه‌ای برای وی خواهد داشت.

هر چه که هست باید حضور رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس را با توجه به عدم علاقه یحیی گل محمدی به این بازیکن، منتفی دانست تا بعد از برانکو ایوانکوویچ، او در تفکرات تاکتیکی سرمربی کنونی سرخ‌ها نیز قرار نداشته باشد.

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر