|
کدخبر: 232897

مهندس رئالی ها برای ماندن شرط گذاشت

تونی کروس از علاقه‌اش به ماندن رئال مادرید تا پایان فوتبال حرف زده اما برای این موضوع شرایطی دارد.

ورزش مهندس رئالی ها برای ماندن شرط گذاشت

تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید گفته به بازنشستگی در این تیم علاقه دارد اما برای این موضوع شرایطی را تعیین کرده است.

تونی کروس که یکی از ارکان موفقیت رئال مادرید در سالهای طلایی یک دهه اخیر بوده و هنوز هم جزو بهترین های این تیم به حساب می آید تا سال ۲۰۲۳ با رئال قرارداد دارد.

این بازیکن آلمانی در مصاحبه‌اش با اسکای اسپورت گفته است که به تمدید قرارداد و بازنشستگی در رئال فکر می‌کند اما شرایط خودش را دارد. کروس در این مورد گفت: «می‌دانم چه نقشی در باشگاه دارم و باشگاه هم نقش مرا درک می‌کند. هنوز حس خیلی خوبی دارم اما باید مسائلی در نظر گرفته شود. در ابتدا سطح تیم و من باید با هم هماهنگ باشد. نکته دوم این است که شرایط جسمی نیز باید همراهی کند. نکته سوم این است که خودم بخواهم در رئال باشم. اگر همه این شرایط به نتیجه برسد با هم در مورد تمدید صحبت خواهیم کرد. در غیر این صورت هنوز تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. می خواهم دوران فوتبالم را در رئال مادرید تمدید کنم و این اتفاق رخ خواهد داد. فقط روی این باشگاه تمرکز دارم. این هشتمین فصلم در این جاست و رابطه بی‌نظیری با آن‌ها دارم که هرگز نمی‌خواهم با آن را به خطر بیندازم.»

ستاره آلمانی به جذب هالند و امباپه نیز واکنش نشان داد و گفت: «از هشت سال پیش در این جا هستم و بارها نام‌هایی مطرح شده و به نتیجه‌ای نرسیده است. وقتی در مورد این دو بازیکن صحبت می‌شود باید شرایط قرارداد و کیفیت شان در نظر گرفته شود.»

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر