|
کدخبر: 232559

خوش شانسی بزرگ استقلال / پول خرید هافبک خارجی جور شد

با توجه به نوع قرارداد اللهیار صیادمنش با فنرباغچه، اگر این بازیکن در زمستان به فروش برسد، ۳۵ میلیارد تومان سود به باشگاه استقلال خواهد رسید.

ورزش خوش شانسی بزرگ استقلال / پول خرید هافبک خارجی جور شد

باشگاه استقلال منتظر تصمیم نهایی اللهیار صیادمنش ستاره سابق خود در فصل نقل‌وانتقالات است.

اللهیار صیادمنش بعد از یک فصل حضور در استقلال و درخشش در این تیم، سال ۲۰۱۹ از استقلال راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد. صیادمنش در این چند سال به صورت قرضی در استانبول اسپور و زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرد و عملکرد خوب این مهاجم در لیگ اوکراین باعث شد تا او مشتریان خوبی در قاره اروپا پیدا کند. قرارداد قرضی اللهیار با تیم زوریا به اتمام رسیده و این بازیکن ملی پوش حالا به ترکیه بازگشته است.

آنطور که رسانه‌های ترکیه‌ای خبر دادند، مهاجم ۲۰ ساله فنرباغچه از تیم هال سیتی که در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد پیشنهاد جدی دارد و حتی مذاکراتی انجام شده است و تیم فنرباغچه رقم فروش قطعی این بازیکن را ۵.۵ میلیون یورو اعلام کرده است.

در زمان انتقال صیادمنش از استقلال به تیم فنرباغچه مدیران وقت باشگاه استقلال موفق شدند در قرارداد این بازیکن یک آپشن ویژه قرارداد دهند که بر اساس آن، آبی‌ها از دو انتقال قطعی بعدی صیادمنش سود ببرند. صیادمنش در حالی در سال ۲۰۱۹ با قراردادی ۸۵۰ هزار دلاری به فنرباغچه پیوست که قرار شد در اولین انتقال قطعی صیادمنش ۲۰ درصد و در دومین انتقال او ۱۷.۵ درصد به حساب استقلال واریز شود و حالا اگر فنرباغچه انتقال او را با ۵.۵ میلیون یورو قطعی کند سود بزرگی به استقلال خواهد رسید. با توجه به قیمت یورو در بازار که رقمی حدود ۳۲ هزار تومان است، ۲۰ درصد قرارداد انتقال صیادمنش از فنرباغچه رقمی حدود ۳۵ میلیارد تومان را به حساب استقلال واریز می‌کند و حالا باید منتظر ماند و دید که این انتقال، نهایی خواهد شد یا نه.

به این نکته هم اشاره کنیم که در فضای مجازی این خبر مطرح شده که اللهیار علیرغم تائید پیشنهاد از هال سیتی، گفته که ترجیحش حضور در لیگ بلژیک و بازی برای اندرلخت است.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر