|
کدخبر: 232682

جدایی قطعی ستاره شاکی استقلال

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که برخلاف میل باطنی‌اش تصمیم به جدایی از این تیم دارد.

ورزش جدایی قطعی ستاره شاکی استقلال

بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال که برای گرفتن رضایت‌نامه به باشگاه استقلال رفته بود، پس از خروج از باشگاه اظهار داشت: با باشگاه صحبت کردم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد. برخلاف میل باطنی‌ام باید از استقلال جدا شوم. امروز صحبت‌ کردیم و فکر کنم فردا کارهای جدایی‌ام نهایی خواهد شد.

وی افزود: از همه تیم‌هایی که پیشنهاد داده‌اند تشکر می‌کنم، ولی در حال حاضر دنبال کارهای رضایت‌نامه‌ام هستم. اصلاً بحث پولی ندارم. من زمانی که به استقلال آمدم سفید امضا کردم و الان هم بگویند پول سال گذشته و امسال را می‌بخشم و حتی پولی را که دادند، پس می‌دهم، چون با استقلال بحث پول ندارم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا نتوانست در این تیم خودش را نشان دهد، گفت: من تاوان دادم و هیچ پولی در این فوتبال نگرفتم. با وجود پیشنهادهای عالی که داشتم به استقلال آمدم، چون عاشق این تیم بودم، ولی قلبم شکست و به من ظلم شد. در ماشین‌سازی همه من را دیدند، ولی هیچ وقت ناله نکردم و صبوری کردم، آنهم به خاطر عشقم، استقلال. اگر هم الان بروم صبوری می‌کنم، چون عاشق این تیم هستم. قهرمانی این تیم آرزوی من است و از بچگی استقلال را دوست داشتم، ولی این حق من نبود.

مرادی ادامه داد: ۱۴ هفته از لیگ برتر گذشت و یک بار به من فرصت بازی داده نشد. فرهاد مجیدی و پیشکسوتان را دوست دارم، چون کسی که پیراهن استقلال را بر تن کند، او را از درونم دوست دارم. این حق من نبود و یک سال و نیم فریاد زدم و گفتم پست من دفاع چپ نیست. پست اصلی‌ام مهاجم و وینگر است.

وی خاطرنشان کرد: یک سال و نیم است در استقلال حضور دارم و یک بار هم در مورد پول و مسائل حاشیه‌ای صحبت نکردم. حتی زمانی که بازی نمی‌کردم اعتراضم را نشان ندادم. هر حرفی به زبانم می‌آید از قلبم می‌آید. نه دروغ بلدم و نه سیاست دارم. یکی از مشکلاتی که در زندگی شخصی و فوتبالم دارم، این است که آدم باصداقتی هستم و خیلی از این مسئله ضربه خوردم. کسانی را که دلم را شکستند حلال می‌کنم و می‌بخشم، چون این تیم را دوست دارم. می‌خواهم بروم حقانیتم را ثابت کنم و آینده خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر