|
کدخبر: 232052

کوین یامگا و یک آمار خیره کننده

کوین یامگا که در دقیقه هشتم بازی استقلال و مس رفسنجان یک پنالتی از مدافع حریف گرفت؛ ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا خیلی زود استقلال را مقابل مس جلو بیندازد.

ورزش کوین یامگا و یک آمار خیره کننده

استقلال فصل را در حالی شروع کرد که دو ضربه پنالتی را در همان بازی های ابتدایی از دست داده بود. بعد از آن که وریا غفوری دو پنالتی را با بد شانسی از دست داد، استقلال کمبود یک پنالتی زن را احساس می کرد تا این که کوین یامگا از راه رسید و با توجه به بریس در اولین بازی اش برای استقلال، چنان دارای روحیه و اعتماد به نفس شد که فرهاد مجیدی بعد از آن که وریا غفوری مقابل تراکتور برای دومین بار پنالتی خراب کرد، زدن ضربات پنالتی را به یامگا سپرد.

استقلال در اولین بازی فصل یک پنالتی مقابل هوادار از دست داد. وریا غفوری این پنالتی را گل کرد اما داور دستور به تکرار داد و تکرار ضربه گل نشد. وریا مقابل تراکتور هم پنالتی خراب کرد تا کوین یامگا که برابر ذوب آهن دو گل برای استقلال زده بود، تبدیل به پنالتی زن اول استقلال شود. یامگا از آن زمان سه پنالتی برای استقلال زده که هر سه تبدیل به گل شده است. کوین یامگا اولین پنالتی را مقابل فجرسپاسی در شیراز به گل تبدیل کرد، بار دوم مقابل آلومینیوم از روی نقطه پنالتی گل زد و امروز مقابل مس سومین پنالتی اش برای استقلال هم گل شد تا حالا با ۵ گل زده مدعی آقای گلی هم باشد.

بازی استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر تا دقیقه ۲۰ با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان فرهاد مجیدی در جریان است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر