|
کدخبر: 214450

تصمیم جدید مجیدی برای ادامه فصل / غفوری دلخور شد؟

با تصمیم فرهاد مجیدی ستاره جدید استقلال به عنوان پنالتی زن جدید استقلال معرفی شد.

ورزش تصمیم جدید مجیدی برای ادامه فصل / غفوری دلخور شد؟

در چهار هفته که از لیگ بیست و یکم می‌گذرد سه پنالتی برای استقلال گرفته شد که تنها کوین یامگا موفق شده پنالتی شاگردان مجیدی را تبدیل به گل کند.

 وریا غفوری که در لیگ بیستم پنالتی زن اول استقلال بود. وی در سه هفته ابتدایی لیگ  بیست و یکم، در مقابل هوادار و تراکتور موقعیت از دست داد. بعد از این اتفاق گمانه‌زنی‌های زیادی درباره زننده ضربات پنالتی آبی‌پوشان مطرح شد. بسیاری از کارشناسان در این خصوص تذکر دادند که با ادامه این روند آبی‌پوشان ضربه خواهند دید. این در حالی است که وریا غفوری برای اثبات توانایی‌هایش به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، سعی می‌کرد با گلزنی از روی ضربات پنالتی عمل کند.

طبق آمار  غفوری در رقابت های لیگ برتر ۱۱ بار پشت ضربات پنالتی اعلام شده به سود استقلال قرار گرفته که ۵ بار این ضربات را از دست داده و ۶ بار موفق به گلزنی شده است. از این ضربات ۲ ضربه در لیگ بیست و یکم بوده است.

ر دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز  سومین پنالتی استقلال به دست آمد. در همین رابطه فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا کوین یامگا پشت ضربه قرار بگیرد. بازیکن فرانسوی استقلال با ۳ گل زده در کنار پیمان بابایی با سه گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. به نظر می‌رسد با تصمیم مجیدی  شانس آقای گلی کوین یامگا بالا رفته است

استقلال با تساوی روز گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر