|
کدخبر: 231510

خرید زمستانی استقلال لو رفت / یک صید جذاب + عکس

آنطور که شنیده می شود، باشگاه استقلال برای نقل و انتقالات زمستانی محمد محبی لژیونر جوان فوتبال ایران را زیر نظر گرفته است.

بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها محمد محبی هافبک هجومی تیم سانتاکلارا جدیدترین گزینه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است.

در حالی که به نظر می‌رسد در صورت قطعی شدن جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از استقلال، اولویت آبی‌ها، جذب مدافع میانی و بعد از آن هافبک طراح و بازیساز باشد، روزنامه ایران‌ورزشی مدعی شده که فرهاد مجیدی به دنبال جذب محمد محبی هافبک هجومی تیم سانتاکلاراست.

محبی-سانتاکلارا

بر اساس این گزارش، استقلال در ابتدای فصل دنبال جذب محبی بود اما پاسخ روشنی از سانتاکلارا نگرفت. چون این باشگاه قصد مبادله او و مغانلو را داشت اما حالا اوضاع تغییر کرده و طرفین می‌توانند در این زمینه به توافق برسند به خصوص آنکه مدیران سانتاکلارا به دنبال فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی هستند و شاید آنها بخواهند در ازای جذب بازیکن جدید، محبی را به تیم دیگری بدهند.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، محبی بعد از جعفر سلمانی دومین بازیکن است که لیگ پرتغال را به مقصد استقلال ترک خواهد کرد.

درباره محبی البته این خبر هم مطرح شده که او مورد توجه پرسپولیس هم قرار دارد منتهی بعید است بازیکن سابق تیم ملی به پیشنهاد دو باشگاه مطرح پایتخت پاسخ مثبت دهد چرا که او امیدوار است شرایط بهتری برایش در فوتبال پرتغال رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها