|
کدخبر: 230098

خط و نشان ستاره یاغی / حقم را از پرسپولیس می‌گیرم

رادوشویچ می‌گوید که تا سال ۲۰۲۴ با پرسپولیس قرارداد دارد و قطعا در فیفا قراردادش را مطالبه خواهد کرد.

ورزش خط و نشان ستاره یاغی / حقم را از پرسپولیس می‌گیرم

بوژیدار رادوشویچ پس از شش سال ایران را ترک کرد و حالا آنطور که وبسایت «dalmatinskiportal» گزارش داده به دنبال تیمی جدید برای ادامه فوتبالش است. او که لحظات بسیار خوبی را با تیم «بزرگ تهرانی» سپری کرد، پس از کسب ۹ جام قهرمانی و حضور در دو فینال آسیا در حالی از ایران رفت که مطالباتش را از پرسپولیس دریافت نکرد. حال او در پی آن است که از طریق فیفا حقش را از تیم سابقش بگیرد.

چه شد که از ایران رفتی؟

تا سال ۲۰۲۴ با پرسپولیس قرارداد داشتم تابستان و پس از عدم دریافت مطالباتم از ایران رفتم اما چون کمی صداقت دیدم، تصمیم گرفتم بازگردم اما در نهایت اوضاع به همان سرعت تغییر کرد و تصمیم گرفتم که با پسر و همسرم به اسپلیت بازگردم. باتوجه به وعده‌های دروغین انتظار هیچ فایده‌ای نداشت. در تابستان مدیرعامل باشگاه تغییر کرد اما چیزی درباره من پیشرفت نکرد. من احساس بی احترامی داشتم و ۱۵ روز به باشگاه فرصت دادم ولی بدهی پرداخت نشد و من به خانه برگشتم.

از اینکه در تابستان برگشتی پشیمانی؟

نمی‌توانم بگویم متاسف یا پشیمانم. من فکر می‌کردم که سناریوی مشابهی در پیش خواهد بود اما همیشه امیدوار بودم. حالا تصمیم قاطعی گرفته‌ام و هیچ راهی برای بازگشت وجود ندارد. این اجتناب ناپذیر است اما باید بگویم که بهترین دوران فوتبالم را در ایران و پرسپولیس گذراندم.

  تجربه ایران را چگونه به یاد می‌آوری؟

سعی می‌کنم همه چیزهای مثبت را به خاطر بسپارم؛ جام‌ها و عشقی که از طرف هواداران هدیه گرفتم. این چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد. مشکلاتی وجود داشت که باعث جدایی خارجی‌ها شد و آنها نمی‌توانستند [وضعیت را] تحمل کنند اما من شش سال ماندم.

 اقامت در ایران چه قدر در زندگی ات تاثیرگذار بود؟

اگر  همه چیز خوب پیش می‌رفت، قصد داشتم فوتبالم را در ایران و پرسپولیس به اتمام برسانم. در ایران زبان فارسی یاد گرفتم و دوستان خیلی زیادی را پیدا کردم که با آنها در ارتباط خواهم بود. فرهنگ متفاوت ایران، به من کمک کرد بخش جدیدی از دنیا را بشناسم. تغییر کرده‌ام و تجربیات مثبت زیادی دارم، نکات منفی هم هستند اما سعی دارم فراموش کنم.

حالا چه؟ آینده چه خواهد شد؟

من ۳۲ سال دارم و فکر می‌کنم این بهترین دوره برای یک دروازه‌بان است. احساس خوبی دارم و نکته مثبت برایم این است که مستعد مصدومیت نیستم. عجله‌ای هم ندارم و سریع تصمیم نخواهم گرفت. مهمترین چیز این است که روحی روانی بازسازی داشته باشم و سپس تصمیم خواهم گرفت که چگونه حرفه‌ام را ادامه دهم.

 آیا گزینه بازگشت به کرواسی هم وجود دارد؟

برخی باشگاه‌ها احتمالا به دروازه‌بان باتجربه‌تری نیاز خواهند داشت و من همه گزینه‌ها را با خوش‌بینی بررسی می‌کنم. من در طول دوران حرفه‌ای اهل انتخاب نبوده‌ام و اگر باشگاهی من را بخواهد، بدون مشکل زیادی می‌تواند با من قرارداد امضا کند. من بعضی مسائل را در زندگی ام حل کردم و در حال لذت بردن از فوتبال هستم.

 وضعیت هایدوک (تیم سابق و تیم شهر) را دنبال می‌کنید؟

ما ۵ امتیاز با صدر فاصله داریم و البته یک بازی معوقه هم وجود دارد که مقابل دینامو [زاگرب] خواهد بود. این شهر، این هواداران و این تیم شایسته بهترین هاست و فکر می‌کنم زمان کسب عنوان [قهرمانی لیگ برتر] فرا رسیده است. البته کار سخت است اما من به قهرمانی امیدوارم.ذ

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها