|
کدخبر: 229207

انگیزه بالای ستاره استقلال برای ثبت یک رکوردشکنی

دروازه‌بان استقلال انگیزه زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش در پنجمین بازی متوالی دارد.

ورزش انگیزه بالای ستاره استقلال برای ثبت یک رکوردشکنی

سیدحسین حسینی در مرز پختگی و با تجربه زیاد این روزها به دروازه بانی مطمئن برای استقلالی‌ها تبدیل شده است؛ کاپیتان آبی‌ها که در غیاب وریا غفوری بازوبند این تیم را بر دست می‌بندد، در بازی‌های گذشته خود با واکنش‌های تماشایی دروازه اش را بسته نگه داشته و نشان داده نقش موثری در موفقیت‌های اخیر آبی‌های پایتخت دارد.

حسینی که به عنوان یک بزرگتر حضورش در زمین هم برای بازیکنان دیگر به وزنه به حساب می‌آید، در ۴ بازی گذشته استقلال مقابل پرسپولیس، پیکان، سپاهان و شهرخودرو مشهد هیچ گلی دریافت نکرد و جالب اینکه با این عملکرد استقلال نیز ۱۰ امتیاز از این ۴ مسابقه کسب کرد.

این دروازه بان حالا با روحیه ای بالا در تمرینات شرکت می‌کندو امیدوار است به روند خوبش تا پایان فصل ادامه بدهد. بی تردید رکورد ۴ بازی متوالی بدون گل خورده اتفاقی نیست که بشود به سادگی از کنار آن گذشت و حالا حسینی امیدوار است در بازی با فولاد هم گلی دریافت نکند و به رکورد گل نخوردن‌های متوالی اش ادامه بدهد.

گلر شماره یک استقلال که در گذشته یکبار صاحب رکورد گل نخوردن‌های متوالی در بین تمام دروازه بان‌های تاریخ شد و بعد از مدتی این رکورد را از دست داد، حالا با شرایطی که دارد، اگر به رویه خوبش ادامه بدهد، می‌تواند دوباره امیدوار شود که آن رکورد را نیز کسب کند.

کاپیتان استقلال در تمرینات هم بسیار آماده و سرحال نشان داده و قطعا با این شرایط فرهاد مجیدی نیز روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها