|
کدخبر: 228395

وضعیت مبهم ستاره پرسپولیس / یحیی دیگر او را نمی‌خواهد؟

آنطور که مشخص است کمال کامیابی نیا جایگاه خوبی در پرسپولیس ندارد.

ورزش وضعیت مبهم ستاره پرسپولیس / یحیی دیگر او را نمی‌خواهد؟

پرسپولیس در این فصل ۴ هافبک دفاعی به نام های میلاد سرلک، رضا اسدی، کمال کامیابی نیا و رضا اسدی را در ترکیب خود دارد.

اسدی که در تابستان خریداری و جانشین احمد نوراللهی شد، خیلی زود به ترکیب اصلی رسید و در اکثر دیدارهای پرسپولیس به میدان می رفت.

در کنار اسدی، سرلک بازی می کرد که از نظر یحیی گل محمدی بدون جانشین است و این بازیکن ملی پوش تقریبا در همه بازی های پرسپولیس به صورت فیکس به میدان می رود.

اسدی که با کلی سر و صدا به پرسپولیس آمد، نتوانست به آن ستاره ای تبدیل شود که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند. از همین رو یحیی در هفته های اخیر اسدی را نیمکت نشین کرد و فقط در بازی جام حذفی مقابل ویستا توربین یک نیمه به او بازی داد.

در هفته های اخیر ابتدا احسان پهلوان و بعد کمال کامیابی نیا در کنار سرلک برای پرسپولیس به میدان رفتند که اولی مصدوم شد و کمال هم نتوانست رضایت گل محمدی را جلب کند. از همین رو یحیی ریسک بزرگی را انجام داد و در چند بازی اخیر به محمد شریفی جوان بازی داد.

شریفی هم انصافا عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد آینده درخشانی دارد.

در بازی مقابل ذوب آهن، شریفی و سرلک در ترکیب اصلی به میدان رفتند و در نیمه دوم شریفی جای خودش را به رضا اسدی داد و در اواخر بازی هم پهلوان به جای سرلک به زمین رفت.

نکته جالب ماجرا اینجاست که با وجود تعویض شدن هر دو هافبک دفاعی پرسپولیس، کامیابی نیا فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد.

آنطور که مشخص است یحیی خرید جنجالی و پر سر و صدای خودش را به هافبک با تجربه تیمش ترجیح می دهد و به نظر می رسد کمال شرایط خوبی در این فصل ندارد و کمتر فرصت بازی کردن پیدا می کند.

کامیابی نیا که در تابستان قراردادش به مدت ۳ سال با پرسپولیس تمدید شد، حالا به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و معلوم نیست چه آینده ای در انتظار این بازیکن باتجربه خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر