|
کدخبر: 220394

درخشش این بازیکن یحیی را امیدوار کرد

عملکرد هافبک دفاعی پرسپولیس کار را برای بازگشت شماره هشت این تیم به ترکیب سخت تر از گذشته کرد.

ورزش درخشش این بازیکن یحیی را امیدوار کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی یک بر صفر رسید که یحیی گل محمدی تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان پایتخت گرفت.

گل محمدی که در پنج بازی ابتدایی پرسپولیس از رضا اسدی به عنوان هافبک بازی‌ساز در کنار میلاد سرلک استفاده می‌کرد تصمیم گرفت شماره هشت تازه وارد این تیم را نیمکت نشین کند تا احسان پهلوان در میانه میدان برای انتقال توپ و بازی رو به جلو به کار گرفته شود.

نیمکت نشینی اسدی باعث شد تا پرسپولیس از همان ابتدای بازی به جای ارائه بازی در عرض چمن ورزشگاه آزادی، با پاس‌های سرلک و پهلوان رو به جلو حرکت کند.

با این حال استراتژی یحیی با مصدومیت پهلوان در دقیقه ۲۶ دچار لغزش شد تا او چاره‌ای جز استفاده از کمال کامیابی نیا پس از گذشت نزدیک به هفت ماه پیدا نکند.

هافبک باتجربه سرخپوشان پایتخت که در تمام پنج دوره قهرمانی این تیم در سال‌های گذشته حضور داشت توانست بازگشتی مقتدرانه به جمع هم تیمی‌هایش در لیگ برتر داشته باشد.

کامیابی نیا با حضور در کمربند میانی تمام امور مربوط به هافبک دفاعی را عهده دار شد تا میلاد سرلک بتواند چند گام جلوتر بازی کند.

بازیکن خط میانی پرسپولیس جزو یکی از بهترین هافبک‌های این دیدار بود تا در نبرد فردی با حکیم نصاری بتواند مانع از بازی رو به جلوی او شود.

بازگشت موفق کامیابی نیا به ترکیب پرسپولیس گرچه به عنوان بازیکن جانشین بود اما زنگ خطر جدی برای ادامه نیمکت نشینی رضا اسدی محسوب می‌شود.

شماره هشت بلند قامتی که قرار بود جانشین احمد نورالهی شود اما با وجود داشتن فرصت در پنج هفته ابتدایی نتوانست انتظارات را برآورده کند تا نیمکت نشین شود.

باید دید شوک کادر فنی پرسپولیس برای بازگرداندن اسدی به جمع مردان اصلی این تیم پاسخ خواهد داد یا خرید گران قیمت سرخ‌ها خیلی زود به مهره‌ای ثابت روی نیمت تبدیل خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه هفته جاری میزبان نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر است تا در این دیدار موضع گل محمدی با توجه به مصدومیت احسان پهلوان در استفاده از هافبک دلخواه خود مشخص شود.

منبع: مهر

ارسال نظر