|
کدخبر: 226269

ستاره پرسپولیس فعلا جایی نمی‌رود / خبر خوب برای یحیی

مهدی ترابی می‌گوید که جایی بهتر از پرسپولیس در ایران وجود ندارد و او دوست دارد در این تیم بماند.

ورزش ستاره پرسپولیس فعلا جایی نمی‌رود / خبر خوب برای یحیی

مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس در بازی با پیکان یک پاس گل داد تا خود را به عنوان برترین گلساز سرخپوشان مطرح کند اما دقایقی پس از این پاس گل، او دوباره مصدوم شد و روی زمین افتاد تا با خروجش از ترکیب، نگرانی اردوی قرمزها را فرا بگیرد. مهمترین حرف‌های او را بخوانید:

کاپیتانی که آقا سید دارد در لیگ ایران بی نظیر است و کسی نمی‌تواند نقش کاپیتانی آقا سید را پنهان کند. واقعا هم هنوز خیلی خوب برای ما کار می‌کند و امیدوارم دوباره بتواند در بازی های بعد و سالهای بعدی هم بماند و واقعا نان پدر و شیر مادر حلالش. چیزی که ما تا الان دیدیم آقا سید واقعا توانایی اش را داشته و همیشه هم خوب بوده و هر بازی بهتر از بازی قبل عمل کرده است. امیدوارم که همیشه سلامت باشد و بتوانیم کنار ایشان نکات مثبت زیادی یاد بگیریم.

همه تلاش ما این است بتوانیم ششمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم و این ذهنیتی است که در همه بچه ها وجود دارد. مطمئن هستیم با یکپارچگی و اتحادی که بین بچه ها و کادرفنی و مجموعه باشگاه وجود دارد می‌توانیم به آن برسیم. باید تمرکزمان هر بازی بیشتر از بازی قبل باشد و انشاالله با تلاش هایی که می‌کنیم به این هدف بزرگ هم برسیم.

بازیکنان تاجیک هر دو خوب هستند. جوان هستند و نیاز به تجربه دارند ولی در کل به نظرم بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی حضور داشته باشد. درست است بازی نکردم و دوست دارم بازی کنم ولی این اتفاق نیفتاد اما اصلا بحث خداحافظی نیست.

آماری که آقای اسکوچیچ به دست آورده گویای همه چیز است و به نظر من بهترین نتایج را به دست آورده. امیدوارم که به شکل خوبی از ایشان حمایت شود تا بتواند در ادامه مسیر هم نتایج گذشته را تکرار کند.

صعود تیم ملی به جام جهانی که تقریبا قطعی است و الان همه هدف بچه ها و مجموعه تیم ملی باید این باشد که انشاالله با یک برنامه ریزی دقیق و خوب بتوانند به دور بعد صعود کنند که دور از دسترس هم نیست.

مشکلات مالی همیشه وجود دارد اما بیشتر باید برگردیم به مشکلاتی که بیرون وجود دارد. ما دوست داریم تکلیف کادر مدیریتی زودتر مشخص شود و این برای من مهم است چون بالاخره من بازیکن یا مربی تیم می‌خواهد شخصی که در باشگاه است را کامل بشناسد که بداند با چه کسی صحبت کند. الان متاسفانه آقای صدری بنده خدا بعنوان سرپرست حکمش هم تمام شده است. آقای سجادی باید سریع تر تکلیف آقای صدری را مشخص کند.

 فعلا که هیچ پیشنهادی داده نشده و کجا بهتر از پرسپولیس؟ فعلا پیشنهاد تمدید به من داده نشده و مهم امسال است که بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم و تا آخر فصل زمان زیاد است. انشاالله اگر صلاح بدانند با باشگاه صحبت می‌کنیم که اگر خدا خواست توافق کنیم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر