|
کدخبر: 218969

وعده بزرگ صدری درباره خرید‌های خارجی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد دو بازیکن تاجیک از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال استعلام خواهد گرفت.

ورزش وعده بزرگ صدری درباره خرید‌های خارجی پرسپولیس

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به رغم وعده چندین و چند باره مجید صدری و مدیران زیر مجموعه او همچنان بسته است و به همین دلیل هنوز قرارداد وحدت هنانوف و منوچهر صفروف با سرخ ها به عنوان بازیکن آزاد ثبت نشده است.

در همین ارتباط شنیدیم باشگاه پرسپولیس با توجه به شایعاتی که پیرامون این دو بازیکن و زمان نقل و انتقالاتی لیگ تاجیکستان مطرح شده، پیش از ثبت قرارداد با آن ها از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال استعلام خواهد گرفت.

در این میان باشگاه پرسپولیس معتقد است مشکلی در این خصوص وجود نداشته و این نقل و انتقال قانونی خواهد بود چرا که خرید بازیکن سهمیه آزاد بر اساس بند شش اساسنامه فیفا انجام می‌شود که در آن آمده زمان بسته شدن پنجره کشور مقصد به عنوان تاریخ مرجع در نظر گرفته می‌شود. از این رو اشاره به همین بند مشخص می کند انتقال این دو بازیکن به پرسپولیس بدون مشکل بوده است، البته این دیگاه مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس است و باید دید نظر نهایی کمیته تعیین وضعیت چه خواهد بود.

پیش از این از باشگاه پرسپولیس خواسته شده بود از طریق بخش بین الملل فدراسیون فوتبال از فیفا در خصوص این دو بازیکن استعلام بگیرد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها