|
کدخبر: 217480

وعده بزرگ صدری برای هواداران / کام سرخ ها شیرین می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس هر لحظه در انتظار رفع محرومیت از سوی FIFA است.

ورزش وعده بزرگ صدری برای هواداران / کام سرخ ها شیرین می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس از حدود یک ماه قبل خبر فراهم شدن بودجه پرداخت مطالبات کالدرون را رسانه‌ای کرد و دو هفته بعد از آن سرپرست باشگاه از شروع عملیات پرداخت خبر داد. طبق آنچه صدری به یحیی گفته بود، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باید شنبه یا یکشنبه هفته قبل باز می‌شد اما خبری نشد. از آن مقطع تا دیروز ۸ روز دیگر هم گذشت و باز هم خبری نشد. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که طبق اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بعد از اخذ مجوز لازم از بانک مرکزی، روز چهارشنبه هفته قبل مطالبات کالدرون را پرداخت کرده است. همه این مسائل دست به دست هم داده تا از وعده ۷۲ ساعت بعد صدری ۱۶ روز بگذرد و هنوز خبری مبنی بر نشستن این مبلغ به حساب کالدرون نباشد.

جالب این که دو روز قبل اعلام شد به خاطر تعطیلات آخر هفته اروپا و از آنجایی که نشستن پول به حساب کالدرون ۷۲ ساعت زمان می‌برد، این مسأله مصادف شد با آخر هفته اروپا و تعطیلات آخر هفته هم به ضرر پرسپولیس کار کرد. با این حال به نظر می‌رسد روز گذشته بالاخره خبری از سوی وکیل کالدرون به پرسپولیس برسد و با اعلام او مبنی بر دریافت پول، پنجره باشگاه پرسپولیس باز شود اما دیروز هم خبری نشد تا کماکان چشم باشگاه به ایمیل وکیل کالدرون دوخته بماند.

در همین رابطه خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس به شکل مجزا سند واریز پول به حساب کالدرون را برای FIFA ارسال کرده تا اگر وکیل کالدرون اهمال کرد پنجره پرسپولیس به شکل مستقیم توسط FIFA باز شود. ضمن این که مسئولان باشگاه بسیار امیدوارند تا آخرین ساعات امشب وکیل کالدرون پرداخت پول توسط باشگاه پرسپولیس را تائید کند.

به هر روی تا آخرین ساعات امشب و به شکل بدبینانه ای فردا بالاخره پنجره های پرسپولیس باز خواهد شد اما موضوعی که اسباب ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس را فراهم کرده این است که چرا این پروژه این همه به درازا کشید.

منبع: طرفداری

ارسال نظر