|
کدخبر: 216887

شاه ماهی نقل و انتقالات نیم فصل در پرسپولیس؟

احمد نوراللهی به پرسپولیس باز نخواهد گشت.

ورزش شاه ماهی نقل و انتقالات نیم فصل در پرسپولیس؟

در حالی که مجید صدری در گفتگوهای رسمی و مجازی خود با خبرنگاران، هواداران و ادمین های فضای مجازی به آن ها وهده داده بود خبر بسیار خوشحال کننده ای داشته و به زودی پرسپولیسی ها را سورپرایز می کند، خیلی ها گمان می کردند این خبر بازگشت قریب الوقوع احمد نوراللهی است اما به نظر می رسد این پروژه فعلا متوقف شده و پرسپولیس و نوراللهی در شرایط فعلی نمی توانند با هم همکاری داشته باشند.

یکی از دلایل این موضوع به مقررات نقل و انتقالاتی مربوط می شود. با توجه به اینکه نوراللهی تا قبل از پایان نقل و انتقالات فوتبال امارات قراردادش را با باشگاه اماراتی فسخ نکرده، نمی‌تواند در شرایط فعلی به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس منتقل شود.

یکی دیگر از دلایل این اتفاق تمایل نداشتن خود نوراللهی به فسخ قرارداد با شباب الاهلی است. شنیده می شود با توجه به احتمال جذب جلال الدین ماشاریپوف، حتی به او پیشنهاد شده بدون ضرر و زیان مالی با باشگاه شباب الاهلی قسخ قرارداد کند که اگر این اتفاق تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات امارات رخ می داد، او می توانست پرسپولیسی شود اما نوراللهی به شدت با این پیشنهاد مخالفت کرده و تاکید داشته به هیچ وجه به دنبال فسخ قرارداد نیست.

به هر روی در شرایط فعلی پروژه بازگشت احمد نور به پرسپولیس متوقف شده است اما این احتمال وجود دارد نوراللهی در نیم فصل به جمع پرسپولیسی‌ها برگردد تا به نحوی ماجرای بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس این بار از سوی نوراللهی تکرار شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها