|
کدخبر: 217066

فرهاد ستاره مدنظرش را پیدا کرد؟ / پایان بلاتکلیفی‌های استقلال؟

با برگزاری یک دیدار تدارکاتی مقابل یک تیم دسته سومی حلقه گمشده زنجیره تیم استقلال در ترکیب تیم فرهاد مجیدی پیدا شد.

ورزش فرهاد ستاره مدنظرش را پیدا کرد؟ / پایان بلاتکلیفی‌های استقلال؟

سرمربی تیم استقلال در دیدار مقابل پیشگامان پارس که یک تیم دسته سومی بود با بازی دادن به امین قاسمی‌نژاد پشت سر مهاجمان تیمش تا حد زیادی مهره گمشده خط میانی استقلال را پیدا کرد.

قاسمی‌نژاد که در هفته‌های پیش از شروع مسابقات لیگ برتر نیز توانسته بود نظر مساعد گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال را به خودش جلب کند در دیدار مقابل فجر سپاسی از ابتدا در پست وینگر به میدان رفت اما در گلزنی و گلسازی برای استقلال ناکام بود.

حالا کادر فنی استقلال با یک تغییر تاکتیکی در نظر دارد امین قاسمی‌نژاد را یک گام عقب تر و پشت سر مهاجمان، بین هافبک‌های تیم استقلال در جایی به میدان بفرستد که نقطه ارتباطی بین خط هافبک و حمله باشد.

این بازیکن که در تیم شهرخودرو با حضور در همین پست هم خوب گل می‌زد و هم خوب گل می‌ساخت در هفته‌های اول تا سوم روی شرایط بدنی‌اش کار می‌کرد و کمتر به بازی گرفته شد اما حالا قاسمی‌نژاد در فرم بدنی مطلوب قرار گرفته و به احتمال زیاد مقابل نساجی پشت سر دو مهاجم نوک تیم استقلال به میدان خواهد رفت.

این بازیکن در دیدار مقابل پیشگامان هم برای استقلال به میدان رفت و یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند. قاسمی‌نژاد فصل گذشته در تیم شهر خودرو توانسته بود در ۲۳ بازی ۱۱ گل به ثمر برساند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر