|
کدخبر: 216535

پیروزی پرگل استقلال در بازی دوستانه با درخشش ژستد

استقلال با پیروزی ۵ بر یک برابر پیشگامان فنون پارس با روحیه خوب به استقبال شروع دوباره لیگ برتر رفت.

ورزش پیروزی پرگل استقلال در بازی دوستانه با درخشش ژستد

با تصمیم فرهاد مجیدی استقلال امروز در یک بازی دوستانه به مصاف پیشگامان رفت تا آبی ها از نظر هماهنگی شرایط بهتری پیدا کنند.

در این بازی در دقیقه ۲۲ این بهنام حبیبی بود که خلاف جریان بازی موفق شد دروازه استقلال را باز کند اما بعد از این گل حملات استقلال همچنان ادامه داشت.

بعد از این گل تیم استقلال یکپارچه حمله کرد و در دقیقه ۲۵ روی ارسال آقاسی، قاسمی‌نژاد با یک شوت دروازه پیشگامان را باز کرد تا بازی مساوی شود‌.

در ادامه تیم استقلال به حملات خود را ادامه داد ولی بی دقتی در دادن پاس نهایی منجر به این نشد که آبی‌ها نتوانند گلی به ثمر برسانند تا اینکه ژستد در دقیقه ۴۰ با یک ضربه عالی گل دوم را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۲ دانشگر موفق شد کرنر ارسالی از سوی مهدی‌پور را به گل سوم تبدیل کند و تا نیمه نخست سه بر یک به شود استقلال به پایان برسد.

تیم استقلال در دقیقه ۷۰ موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. پاس بابک مرادی به وریا غفوری، او را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد تا این بازیکن با یک شوت گل چهارم را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۰ بازی آرمان رمضانی پاس وریا غفوری را با یک شوت عالی به گل پنجم تبدیل کرد.

علیرضا رضایی، رشید مظاهری، عارف آقاسی، محمد دانشگر، محمد جواد به‌آفرین، متین کریم‌زاده، بابک مرادی، زبیر نیک نفس، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، جعفر سلمانی، رودی ژستد، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری در این دیدار دقایقی به میدان رفتند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها