|
کدخبر: 216196

آمادگی این ۲ نفر یحیی را امیدوار کرد

دو بازیکن جدید و تاجیک پرسپولیس با وجود رسمی نشدن قرارداد خود در تمرینات این تیم شرکت کرده و همه را به تحسین واداشته‌اند.

ورزش آمادگی این ۲ نفر یحیی را امیدوار کرد

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن ملی پوش و تاجیک پرسپولیس به رغم باز نشدن پنجره نقل و انتقالات تیم جدید خود در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرده اند.

وحدت هنانوف ۲۱ ساله یک بازیکن چند پُسته است که می تواند به عنوان دفاع راست، دفاع وسط و حتی هافبک دفاعی بازی کند. اما به نظر شما یحیی گل محمدی او را برای بازی در چه پستی خریده است؟

از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد سرمربی این تیم قصد دارد در ادامه رقابت های لیگ برتر از سیستم سه دفاعه استفاده کند.

یحیی گل محمدی اولین بار در دیدار با شاگردان امیر قلعه نویی از سیستم ۳-۴-۲-۱ استفاده کرد. هر چند نیمه اول بازی با گل گهر سیرجان برای پرسپولیسی ها چندان خوشآیند نبود و با یک گل خورده در دقیقه ۴۵ به رختکن رفتند اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است با همین سیستم البته با تمرینات و هماهنگی بیشتر در مسابقات پیش رو ظاهر شود.

در آن دیدار مقابل گل گهر سیرجان، فرشاد فرجی در دفاع سه نفره در نقطه آخر و عقب از بقیه بازی می کرد که در دو سمت خود، علی نعمتی را سمت چپ می دید و علیرضا ابراهیمی را در سمت راست و حالا سرمربی پرسپولیس در تمرینات از وحدت هنانوف به جای علیرضا ابراهیمی استفاده می کند.

هنانوف به عنوان مدافع یارکوب راست در سیستم سه نفره فوق العاده ظاهر شده است.

شاید باور نکنید اما منوچهر صفروف از وحدت هنانوف هم بهتر ظاهر شده است. یحیی گل محمدی در تمرینات اخیر پرسپولیس از منوچهر صفروف به عنوان وینگ بک راست استفاده کرده که این ملی پوش تاجیک با فرارها و نفوذهای پی درپی خود لبخند رضایت را روی لبان سرمربی قرمزها نشانده است.

بعید نیست در صورتی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس باز شود یحیی گل محمدی در دیدار با مس رفسنجان از وحدت هنانوف و منوچهر صفروف در ترکیب اصلی تیمش در دیدار با مس رفسنجان استفاده کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر