|
کدخبر: 214511

حسینی در حد دسته سه هم نیست! / مظاهری باید فیکس باشد

پیشکسوت استقلال گفت: حسین حسینی عملکرد بسیار بدی طی سال‌های گذشته داشته این بازیکن در حد گلری لیگ دسته سوم هم نیست چه برسد به تیم بزرگی مثل استقلال.

ورزش حسینی در حد دسته سه هم نیست! / مظاهری باید فیکس باشد

مسعود قاسمی درخصوص کارشناسی دیدار استقلال و فجرسپاسی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه بازی خوبی را شاهد نبود. استقلال اصلاً جالب بازی نکرد. همیشه به گلری در این تیم اعتقاد داشتم. متاسفانه حسینی در تمامی لحظات حساس بازی‌ها عملکرد بدی دارد. نمی‌دانم چرا باید بازیکن خوبی مثل رشید مظاهری نیمکت‌نشین باشد؛ گلری مثل آقای حسینی درون دروازه قرار بگیرد. واقعاً نمی‌دانم هواداران، پیشکسوتان استقلال تا کی باید چوب ندانم کاری‌ مربی و گلر این تیم را بخورند. در صحنه گل فجرسپاسی آن چه خروجی بود که حسین حسینی انجام داد. بدون تردید حسینی را هم جاگیری و هم در مدیریت شش قدم جلوی دروازه مقصر صد‌در‌صد گل می‌دانم. صحبتم فقط روی بازی دیروز نیست متاسفانه آقای حسینی کلی اشتباه دارند که به تیم ضربه می‌زند. معتقدم اگر فرهاد مجیدی بخواهد به تصمیمش در مورد دروازه‌بان ادامه دهد استقلال ضربه‌های بدتری خواهد خورد. جدا از بحث گلری لازم می‌دانم بگویم استقلال در این فصل خط دفاعی و هافبک خوبی هم ندارد. چرا که اگر شما تمامی فورواردهای دنیا را هم جذب کنید ولی تیم تغذیه‌کننده خوبی نداشته باشد، انگار که هیچ کاره هستید.

وی در مورد پنالتی نزدن «وریا غفوری» در این دیدار ادامه داد: این موضوع به شرایط روحی و روانی بازیکن برمی‌گردد. غفوری ۲ تا پنالتی را خراب کرده است. در بازی قبلی زمانیکه وریا پنالتی را خراب کرد، یک گل جلو بودیم و تقریبا خیال تیم راحت بود. ولی در بازی مقابل فجرسپاسی یک گل عقب بودیم به همین خاطر منطقی بود که پشت توپ یامگا قرار بگیرد. که انصافا او هم خیلی عالی کارش را انجام داد. ولی انتقاد فنی‌ای از مجیدی دارم اینکه؛ نمی‌دانم چرا او در دقایقی که تیم تحت فشار است همچنین یاماگا خیلی خسته شده و دیگر نفس ندارد او را تعویض نمی‌کند به جایش روزبه چشمی و یا بازیکن دیگری را به زمین نمی‌فرستد. تا به بازیکنان کمتر فشار بیاید.بنظرم اگر فرهاد این کار را انجام می‌داد الان استقلال با ۱۲ امتیاز در صدر جدول برای خودش آقایی می‌کرد.

نمی‌دانم چرا با رشید مظاهری لج کرده‌اند؟

گلر پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص اینکه فکر می‌کند این تیم جزو مدعیان قهرمانی در این فصل خواهد بود یا خیر گفت: به جرات می‌توانم بگویم که اگر تفکرات فرهاد مجیدی و مربی ایتالیایی‌اش بر اساس شایسته‌سالاری باشد و نه بر اساس انتخاب‌های احساسی و شخصی استقلال در این فصل با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان خواهد شد؛ اما نه با لجاجت. مثلاً چرا باید با دروازه‌بان خوبی مثل رشید لج‌ کنند و به او بگویند: که ما تورا نمی‌خواهیم. این خیلی بد است. متاسفانه حسینی در  چند سال گذشته خیلی ضعیف و پر اشتباه دیده شده است. بدون هیچ موضع‌گیری خاصی می‌گویم که پیشکسوتان باشگاه‌ها صاحبان اصلی هر تیمی هستند. خیلی خوشحال می‌شوم اگر از عزیزانی مثل "مهدی رحمتی، برومند، طباطبایی، طالب‌لو" هم هرزگاهی نظری بگیرند. چرا که این بزرگان کسانی هستند که سال‌ها خاک این تیم را خورده‌اند. پر از تجربه هستند. شما همین  حالا به ۲۰ نفر دروازه‌بان زنگ بزنید؛ بدون برو برگرد به شما می‌گویند: که «حسین حسینی» را در یک تیم دسته ۳ هم بازی نمی‌دهند چه برسد به استقلال. چرا که او در شرایط خاص آن صلابت و شجاعت لازم را درون دروازه ندارد. مگر ما با استقلال لج داریم. بازیکن  خوب یا بد باشد ما نظرمان را میگوییم. سربلندی و موفقیت این تیم باعث خوشحالی و سربلندی همگی ما است. امیدوارم که بتوانیم امسال شاهد قهرمانی موفقیت‌های پی در پی این تیم باشیم قهرمانی‌اش را جشن بگیریم.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها