|
کدخبر: 214065

متلک سنگین این استقلالی به پرسپولیسی ها!

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: اثرات تغییرات در رأس وزارت ورزش و رفتن بابا مسعود کم کم مشخص می‌شود و باخت مقابل آلومینیوم تازه شروع مشکلات پرسپولیسی هاست.

ورزش متلک سنگین این استقلالی به پرسپولیسی ها!

در آستانه شروع هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیم استقلال باید حضور در شهر شیراز به مصاف تیم فجرسپاسی این شهر برود. مهدی فنونی زاده درباره مصاف پیش روی تیم استقلال همچنین شکست تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط استقلال پس از سه برد متوالی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شکر خدا استقلال در سه بازی قبلی نشان داد که به خوبی برای شروع فصل آماده شده و از تعطیلات تابستانی به نحو احسن استفاده کرده است. نتایجش در سه بازی قبلی خیلی خوب بود و این ۹ امتیاز کمک می‌کند تا استقلال با روحیه بالا به مصاف حریفان بعدی برود.

بازی در شیراز مقابل فجر را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی سنگینی پیش روی استقلال است. تیم‌های شیرازی از جمله فجر و یا برق که سابقاً در سطح اول فوتبال حضور داشت همیشه دونده و با انگیزه بودند. گرچه تیم فجر بازیکن سرشناسی ندارد ولی همین‌ها که اغلب سرباز هم هستند از بازی مقابل تیم‌های بزرگ و صاحب عنوان مثل استقلال انگیزه پیدا می‌کنند.

از نتایج فجر خبر دارید؟

بله آنها دو شکست و یک برد داشتند. ولی قطعاً برای بازی مقابل بهترین تیم آسیا انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. همین که فجری‌ها می‌خواهند مقابل تیم دو ستاره ایران به میدان بیایند این امیدواری را برایشان ایجاد می‌کند که شاید بتوانند در نیم فصل یا سالهای بعد برای بهترین تیم آسیا توپ بزنند.

وضعیت دفاعی استقلال را چطور می‌بینید؟

همین که این ۹ امتیاز بدون گل خورده به دست آمده نشان دهنده شرایط خوب استقلال در خط دفاعی است. قطعاً این با وضعیت تداوم بازی‌ها بیشتر هم می‌شود.

تیم آلومینیوم موفق شد پرسپولیس را شکست بدهد. این بازی را دیدید؟

بله. پرسپولیس کم کم نشان می‌دهد که یتیم شدن چقدر روی بازی‌هایش اثر می‌گذارد. پرسپولیسی که جلوی آلومینیوم دیدیم از پرسپولیسی که مقابل الهلال بازی کرد ضعیف‌تر بود و شانس آورد که فقط با یک گل باخت. این تیم باید حداقل چند بار دیگر دروازه اش باز میشد. خوشبختانه همان‌قدر که استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود پرسپولیس بازی به بازی بدتر می‌شود. از قدیم گفته‌اند آدم از مادر یتیم نمی‌شود بلکه از پدر یتیم می‌شود و در نبود مسعود سلطانی فر حال و روز پرسپولیس هم خراب شده است.

در جریان عدم صدور مجوز حرفه ای برای استقلال و پرسپولیس هستید؟

این مشکل هم به زودی برطرف می‌شود. فقط من نمی‌دانم چرا پرسپولیسی‌ها دنبال مجوز هستند! آنها که ۶۰ سال است نتوانسته اند کاری بکنند. اصلا مجوز به درد پرسپولیس می‌خورد.

منبع: روزنو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها