|
کدخبر: 211362

آیا وزیر ورزش استقلالی است؟

بعد از اینکه هواداران استقلال مسعود سلطانی فر را پرسپولیسی کردند، این بار نوبت به هواداران پرسپولیس رسید تا حمید سجادی را استقلالی کنند.

ورزش آیا وزیر ورزش استقلالی است؟

مسعود سلطانی‌فر معمولاً به جانبداری از پرسپولیس و ضدیت علیه استقلال متهم می شد حالا و پس از اینکه مدیران استقلال مشخص شدند اما تا آخر هفته گذشته خبری از تغییرات مدیریتی در پرسپولیس نشد و البته پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه هم باز نشد ،نوبت به هواداران پرسپولیس رسید تا بگویند حمید سجادی استقلالی است! پیش بینی می شود در طول فصل هم متناسب با نتایجی که پرسپولیس و استقلال می‌گیرند، وزیر ورزش به حمایت از یکی از این دو تیم و ضربه زدن به دیگری متهم شود.

طبعا اگر استقلال بالای جدول باشد حمید سجادی استقلالی شده و ضد پرسپولیس است و اگر پرسپولیس صدرنشین و بالای جدول باشد سجادی مثل سلطانی فر پرسپولیسی محسوب شده و مشغول فعالیت علیه استقلال است. مسلما تا زمانی که پرسپولیس و استقلال به معنای واقعی کلمه و به طور رسمی واگذار نشوند، این حکایت ادامه خواهد داشت.

منبع: منیبان
  • ماشا ارسالی در

    حرف مفت موقوف...تا ستاره سوم و بعدم شرکت تو فینال باشگاههای جهان یه نفس داریم می ریم. از ما میشنون از لیگ به بهانه کرونا و رعایت پروتکلها بکشن کنار...از هفته های بعد قراره سه تا چار تا بروفیم... نبوووو وود؟ نوبتی هم باشه نوبت ماست

ارسال نظر