|
کدخبر: 206693

بمب پرسپولیس یک خارجی است / سورپرایز بزرگ یحیی

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که مدیران در روزهای گزینه رایزنی‌های زیادی را داشتند تا رقم طلب گابریل کالدرون را هم استقراض کنند تا به این شکل این پرونده را ببندند و پس از امضای قرارداد با کارگزار، بدهی خود را بپردازند.

ورزش بمب پرسپولیس یک خارجی است / سورپرایز بزرگ یحیی

قرمزها به طور دقیق ۵۷۹ هزار دلار و ۵۰۰ به اضافه سود سالیانه و هزینه دادرسی به گابریل کالدرون بدهکارند و ۹۵ هزار و ۳۸۱ دلار به اضافه هزینه‌های یاد شده نیز باید به خواگین گیل آراندو پرداخت کنند. نکته مهم اینکه اگر پرسپولیس بدهی گابریل کالدرون را پرداخت کند و پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شود، علاوه بر امکان ثبت قرارداد بازیکن داخلی، مانعی هم برای خرید بازیکن خارجی نخواهد داشت چرا که حکم نهایی پرونده اوساگونا در دادگاه عالی ورزش صادر نشده است.

نقل و انتقالات لیگ‌برتر ایران تا روز ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت و باتوجه به این فرصت ویژه سرخپوشان پایتخت می‌توانند با عبور از پرونده سرمربی سابق خود یک گزینه باقی مانده یحیی گل‌محمدی را هم خریداری کنند. یحیی در آخرین مصاحبه اش گفت که به خاطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم او به پایان رسیده اما مجید صدری می‌تواند با باز کردن پنجره و خرید یک بازیکن مدنظر او، سرمربی سرخپوشان را سورپرایز کند!

 

منبع: فوتبالی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها